Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات بی شمار این شهرستان اظهار کرد: با این حجم از مشکلات موجود در شهرستان مسجدسلیمان، دفاع از انقلاب در این شهرستان کمی سخت‌تر شده است.

وی با تقدیر از حضور مسئولان ملی و استانی در شهرستان مسجدسلیمان بعد از وقوع زلزله در این شهر ادامه داد: مردم شهرستان مسجدسلیمان ۷۳ درصد به رئیس جمهور فعلی رأی دادند و عنایت خاصی را نسبت به این دولت دارند که نیاز است در چنین شرایطی برای کمک به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی عنوان کرد: طرح جامع شهری، جاده بازفت و بسیاری از جاده‌های دیگر، طرح جابجایی منازل مناطق آلوده و فرسوده و همچنین پروژه پتروشیمی همه نیمه کاره رها شدند؛ البته با عنایت دولت، پروژه پتروشیمی شهرستان مسجدسلیمان تا ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی پیش رفت اما سه درصد باقیمانده طی ماه‌های گذشته بلاتکلیف مانده است.

امام جمعه مسجدسلیمان تاکید کرد: اگر مشکلات فعلی مسجدسلیمان به خصوص آسیب‌های وارد شده از زلزله حل نشود، امکان بروز فاجعه در این شهر وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی تصریح کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، مردم شهر مسجدسلیمان برای تأمین آب شرب خود هنوز از تانکر ذخیره آب استفاده می‌کنند و این استفاده باعث گرمای بیش از حد آب می‌شود.

وی به معضل بیکاری در مسجدسلیمان با تأکید بر اینکه شهر مسجدسلیمان در بیکاری سر آمد است، گفت: موضوع فاضلاب و بوی گند لجن‌های ناشی از وجود فاضلاب در شهر از دیگر مشکلات اساسی و مسجدسلیمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی با اشاره به اینکه مسجدسلیمان نباید به فراموشی سپرده شود، یادآور شد: ساخت و ساز در مناطق قدیمی که روی تپه و یا در دره‌ها واقع شده اند نباید مجوز بگیرد؛ بنابراین یک سری اراضی جدید برای ساخت و ساز منازل مسکونی باید در اختیار شهروندان مسجدسلیمان قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: مسجدسلیمان یک بار برای همیشه یک تصمیم جدی، انقلابی و ملی را از دولت انتظار دارد.

امام جمعه مسجدسلیمان تصریح کرد: مردم مسجدسلیمان در سال‌های گذشته با سختی‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کردند اما با این وجود پای انقلاب ایستاده و شهدای فراوانی را تقدیم این نظام و انقلاب کردند.

کد خبر 4670518

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار بردسکن با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم افزود: یکی از مباحثی که می‌تواند در شهرستان شاهد رونق اقتصادی شود اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که امید است با مشارکت متقاضیان در اجرای نهضت ملی مسکن شاهد جهش در ساخت و ساز این طرح مهم باشیم چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت طرح‌ها است.

علی دهقان‌زاده افزود: هر چند بردسکن به دلایلی در اجرای این طرح نسبت به دیگر شهرستان عقب افتاده است ولی با کار جهادی به ساخت و ساز واحد‌های مسکونی سرعت خواهیم داد تا بتوانیم زمان‌های از دست رفته را تا حد امکان جبران کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسکن در دولت سیزدهم تمهیدات و تسهیلات انجام شده در عرصه فعلی در حوزه نهضت ملی مسکن و با تاسف به منفی بودن رشد ساخت شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی، که البته از همیاری با ویلایی شدن واحد‌های واگذاری به درخواست مردم و با پیگیری‌های انجام شده در این خصوص که طی چند ماه گذشته انجام گرفت، نهایتا پس از بررسی‌ها استانداری نتیجه بر همان سبک تایید شده قبلی ابلاغ شد، و مکاتبه آن به فرمانداری و شهرداری شهرستان در مورخ نهم فروردین سال جاری ارسال و لازم الاجرا گردید.

وی افزود به همه دستگاه‌های اجرایی این اهم ابلاغ و دستور داده شد که فوریت سایت ۴۸ هکتاری شهر بردسکن و شروع پروژه‌ها انجام گیرد و اگر به هر دلیلی کسی از متقاضیان کوتاهی در امر شروع تا تاریخ ابلاغ شده را داشته باشد با طرح جایگزینی افراد واجد شرایط جدید به جای این افراد مواجه خواهد شد و عواقب آن به عهده متقاضی می‌باشد چرا که سرعت در ساخت نهضت ملی در شهرستان جزو اولویت‌های اول در حوزه مسکن خواهد بود تا مردم به سایه آرامش خود برسند.

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان