Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@09:18:11 GMT

تکذیب خبر آلودگی آب شرب در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۶۴۳

تکذیب خبر آلودگی آب شرب در خوزستان

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: خبر آلودگی آب شرب در شهر‌هایی از خوزستان صحت ندارد. تاریخ انتشار: 15:02 - 28 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۴۴۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استفاده نکردن از آب شرب در شهر آبادان، خرمشهر، شادگان و اهواز را به دلیل آلودگی صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وضعیت آب توسط کارشناسان بهداشت استان و این شرکت از لحاظ سلامت و بهداشت تست می‌شود افزود: ماهانه ۲۲ هزار و ۷۰۰ مورد کلرسنجی در شهر‌های خوزستان انجام می‌شود.

حقیقی پور بیان داشت: بر اساس گزارشات تاکنون هیچگونه آلودگی در آب شرب تمامی شهر‌های استان مشاهد نشده است همچنین با توجه به اینکه ۸۰ درصد آب شرب اهواز از طرح غدیر تامین می‌شود، شایعات در مورد آلودگی آب اهواز و شهر‌های آبادن، خرمشهر و شادگان صحت ندارد و مستند نیست.

مدیرعامل آبفا خوزستان تصریح کرد: کارشناسان شرکت آبفا خوزستان علاوه بر نظارت کارشناسان مرکز بهداشت استان، به‌صورت روزانه و بعضا هفتگی اقدامات لازم را جهت پایش و کنترل بهداشتی آب انجام داده و در صورت بروز هرگونه آلودگی یا مشکل فورا تمهیدات لازم را اتخاذ می‌کنند.

این مقام مسئول از مردم خواست تا به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق را از صدا و سیمای مرکز خوزستان و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آب آلودگی خوزستان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب محدودیت پرواز در کشور

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه‌ای محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور را تکذیب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در واکنش به برخی شایعات در خصوص محدودیت پروازی در برخی مناطق کشور اعلام کرد:« در زمان حاضر هیچ محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور وجود ندارد. تمامی مسیرهای هوایی اسمان ایران باز است و هیچ مشکلی در این‌باره وجود ندارد.

وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود و در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • تکذیب محدودیت پرواز در کشور
  • همه مسیر‌های هوایی کشور باز است
  • شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است