Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس عادت‌های خاصی در اردوی این تیم دارد.

طرفداری- ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به منظور حضور در اردوی ترکیه این تیم تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد امروز نشست ویژه‌ای را با گاریل کالدرون، سرمربی سرخ‌پوشان برگزار کرد.

گابریل کالدرون سرمربی سرخپوشان در زمان‌های مناسب و پس از هر وعده غذایی در رستوران، با یکی از اعضای تیم جلسه و نشستی را در خصوص شرایط اردو و وضعیت آنها برگزار و با آنها به گفت‌وگو می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سرمربی پرسپولیس با تک تک بازیکنان، اعضای تیم، کادر پزشکی، کادر تدارکات و مسئولان تیم به شکل متوالی ترتیب جلسه می‌دهد و تمام مسائل تیم را پیگیری می‌کند.

ضمن اینکه کادر فنی در هر زمان مناسب، سیستم‌های خود را همراه دارند و با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند.

همچنین ایرج عرب که صبح امروز (جمعه) وارد اردوی سرخپوشان شده بود، پیش از ظهر با کالدرون دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان نشستی با سرمربی، از شرایط اردو، تیم و امکانات جویا شد. عرب و کالدرون سپس درباره ادامه برنامه‌های آماده‌سازی در تهران و نقل و انتقالات، هماهنگی‌هایی را انجام دادند.

در این نشست، سرمربی پرسپولیس ضمن خوش‌آمدگویی به مدیرعامل و تقدیر از مهیا ساختن امکانات و تشکیل اردو، ابراز امیدواری کرد ثمره کار تیم در اردو قابل قبول باشد. محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نیز در این جلسه حضور داشت و اطلاعات کامل اردو و تیم را در اختیار مدیر عامل قرار داد.

مدیرعامل پرسپولیس  امروز در جلسه‌ای با بازیکنان نیز شرکت خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات عجیب تقابل بایرن مونیخ و آرسنال همچنان ادامه دارد. در بازی رفت که در ورزشگاه امارات برگزار شد، اتفاقی بین داوید رایا و گابریل ماگالاش رخ داد که باعث اعتراض بایرنی‌ها شد.

ماجرا از این قرار بود که رایا پس از سوت داور برای شروع مجدد بازی، توپ را به گابریل پاس داد اما مدافع آرسنال به اشتباه توپ را با دست برداشت و سپس آن را به رایا برگرداند تا بازی ادامه پیدا کند. داور توجهی به این صحنه نداشت و پنالتی‌ای نگرفت، در حالی‌که بازیکنان بایرن و توماس توخل به‌شدت به این تصمیم اعتراض کردند.

امشب هم در دیدار برگشت یک اتفاق دیگر رخ داد. در حالی‌که بازی متوقف شده بود و آرسنالی‌ها در کنار میکل آرتتا جمع شده بودند و در حال توجه به توضیحات تاکتیکی‌ او بودند، ناگهان بایرنی‌ها توپ را به جریان انداختند و به قصد گلزنی به سمت دروازه رفتند. داور بلافاصله سوت زد و بازیکنان بایرن را متوقف کرد که این تصمیم هم با اعتراض آنها مواجه شد.

با این حال به‌نظر می‌رسد در این مورد حق با بایرن نیست چون داور پیش از آن بازی را متوقف کرده بود و سوتی برای آغاز مجدد بازی به صدا درنیامده بود.

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی