Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، محقق نشدن رعایت حریم شهرها، ساخت و سازهای حریم، اجرای طرح تفصیلی با هماهنگی شهرداری‌ها، تخصیص پساب به شهرداری‌های هر شهر از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

رئیس شورای شهرستان یزد در این نشست اظهار داشت: پساب از عمده‌ترین مسائل مطرح شده در شورای شهرستان بوده که این موضوع به علت درخواست شهرهای شاهدیه زارچ و اهالی بلوار جمهوری در شورای شهرستان بارها مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا قمی با اشاره به اینکه هزینه دفع فاضلاب از مردم گرفته می‌شود افزود: پساب فاضلاب باید در خود شهر هزینه شود و اگر قرار است این آب از اکوسیستم شهر یزد خارج شود چرا مردم باید هزینه آن را بپردازند.

وی افزود: وزارت نیرو باید همکاری لازم را برای مشارکت بخش خصوصی انجام دهد تا در این زمینه به شهرداری‌ها کمک شود.

قمی در ادامه با اشاره به حریم شهرها گفت: طرح تفصیلی شهر یزد باید به صورت کلی و با در نظر گرفتن منافع همه مناطق شهر در نظر گرفته شود. مدت زیادی است که این طرح تهیه شده اما به طور کلی و شامل توسعه همه شهرهای شهرستان یزد نمی باشد.

وی اظهارداشت: این که طرح تفصیلی در یک نقطه پیشرفت داشته باشد و در یک نقطه هیچ گونه اقدامی نشده نشان از ضعف مشاوره در ارائه طرح تفصیلی بوده که یکسان جلو نرفته است.

به گزارش ایلنا، مقرر شد کمیته مشترکی فی مابین شهرداری ها و شوراهای شهرهای شهرستان یزد با محوریت معاون عمرانی استانداری و با حضور مسئولین مربوطه هر یک از موضوعات جهت بازنگری و تسریع کار پیگیری شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر یزد طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان توضیحاتی ارایه کرد.

ایلنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.

وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896260

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد
  • واگذاری مدیریت حریم پایتخت به شهرداری