Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در واکنش به قرار گرفتن نام ۱۲ فرد و شرکت در لیست تحریم‌های آمریکا در توییتی نوشت:

«به عنوان بخشی از کمپین فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، ایالات متحده مجموعه‌ای از افراد و شرکت‌ها که در فراهم کردن مواد لازم برای برنامه‌ هسته‌ای ایران دست داشتند را تحریم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان نباید به غنی‌سازی اورانیوم مشغول باشد.»

وزارت خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد که ایالات متحده، ۱۲ شخص و شرکت که در زمینه اشاعه هسته‌ای از جمله ارسال فناوری به کمپانی‌های ساخت سانتریفیوژ ایرانی فعالیت داشتند را تحریم کرده است.

وزارت خارجه آمریکا همچنین در ادامه توسعه فعالیت‌های حساس هسته‌ای توسط ایران از جمله افزایش میزان و سطح غنی‌سازی اورانیوم را محکوم کرد.

این وزارتخانه همچنین ادعا کرد که ایران دلیل معتبری برای توسعه برنامه‌های هسته‌ای خود ندارد و این کار را تنها برای اخاذی از جامعه بین‌المللی انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا تحریم های آمریکا علیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد

به گزارش جماران؛ آمریکا و انگلیس امروز -پنج‌شنبه- و در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه تهران اعمال کردند.

در چارچوب این تحریم‌ها، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران که موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله اخیر را تولید می‌کنند، هدف تحریم قرار داد.

انگلیس نیز در اقدامی هماهنگ، چندین سازمان نظامی، اشخاص و نهادهای ایرانی که در صنایع پهپاد و موشک‌های بالیستیک ایران فعالیت می‌کنند را هدف تحریم قرار داده است.

 

دیگر خبرها

  • بلینکن: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم
  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • پاسخ مرندی به استفاده از سلاح هسته‌ای علیه اسرائیل