Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال در اظهاراتی که با یک برنامه تلویزیونی داشت، پیرامون پروند پروپئیچ گفت: به لطف خدا این پرونده ختم به خیر شد. نامه های متعددی را از مرداد و شهریور ماه به فیفا نوشتیم که آنها هیچکدام را قبول نکردند. آنها مدعی شدند که پرداخت پول این بازیکن از محل اعتبارات فدراسیون در فیفا امکانپذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دو سه هفته پیش با آقای تاج صحبت کردم که اگر امکان دارد این کار را خودمان انجام دهیم. ایشان بزرگواری کردند و پذیرفتند و جناب آقای خطیر را به عنوان نماینده فدراسیون معرفی کردند و رایزنی‌های زیادی در این رابطه انجام شد. آقای خطیر ده روز در فیفا و زاگرب در حال رفت و آمد بودند. بنده خودم چندین و چند بار با رئیس کمیته انضباطی فیفا و روسای مختلف کمیته های فیفا صحبت کردم. به طور موازی چند بار با نمایندگان سفارت ایران در زاگرب صحبت کردم و حتی پول نقدی را در سفارت گذاشتیم که اگر فیفا درخواست ما را قبول نکردند خدای ناکرده باشگاه استقلال متضرر نشود. خود آقای تاج مستحضرند که دوستان با آقای اینفانتینو هم جلسه‌ کوتاهی داشتند.

وی افزود: در نهایت اتفاقی که رخ داد با رایزنی های مختلف صورت گرفت. کاری که ما کردیم گفتند برای باشگاه دیگر لیگ برتر ما هم به ثمر نشست. ظاهرا پرونده مشابهی هم باشگاه پدیده دارد که به نام ما و به کام باشگاه پدیده شد. پدیده هم دیگر باشگاه ایرانی است. دیروز که نامه باشگاه استقلال ارسال شده نامه باشگاه پدیده هم به فدراسیون رفته است. امیدواریم این کار الگویی باشد برای همه. ما در همه زمینه ها اگر اراده ای داشته باشیم قطعا می‌توانیم. امیدوارم بحث پول فدراسیون فوتبال هم که جدی است، به ایران برسد و خرج زیر ساخت‌ها شود.

مدیرعامل استقلال درباره پاتوسی هم گفت: تنگ ناهای مالی وجود دارد. آقای تاج به تنگناهای فدراسیون اشاره کرد و همین مشکلات را ضرب در صد کنید تا به باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس تسری پیدا کند. شما دیدید که فیفا اصلا قبول نکرد پول را به حساب فدراسیون بریزد. ما پول پاتوسی را برای پروپیچ می‌گذاشتیم. پولی که برای پاتوسی بود، اولویت برای پروپییچ گذاشتیم. اگر ما ده بازیکن می‌گرفتیم و محروم می‌شدیم بی نتیجه بود ضمن آنکه به درخواست سرمربی استقلال اولویت ما جذب فوروارد بود و سپس بحث پاتوسی مطرح بود. این وعده را هم به هواداران استقلال می‌دهم که به لطف خدا بازیکنی در حد پاتوسی جذب استقلال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرو رئیس کمیته انضباطی فیفا مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد