Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر سایری درخطبه های این هفته نمازجمعه میامی درمسجدجامع این شهر با اشاره به دیدار امامان جمعه سراسر کشور با رهبرمعظم انقلاب، افزود: ترویج نشاط اجتماعی با محوریت قرآن کریم و دین برای امیدآفرینی از امور ضروری است.

وی گفت: اختصاص وقت لازم برای ارتباط با جوانان، محتوای مناسب خطبه‌های نمازجمعه ازتوصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه بود که باید بدقت به آنها توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایری تصریح کرد: بخشی از ناامیدی بین جوانان به‌علت مشکلات کنونی است، مسئولان برای حل آنها تلاش بیشتر کنند.

امام جمعه موقت میامی گفت: باید راهکارهای افزایش امید را با استفاده از آموزه‌های فرهنگی در جامعه آموزش و گسترش داد.

وی با اشاره به سالروز پایان جنگ تحمیلی و ایثار ملت بزرگ ایران درکنار نیروهای مسلح برای حفظ انقلاب اسلامی گفت: وحدت وهمدلی رمز ماندگاری جمهوری اسلامی وثمره آن پیروزی در برابر دشمنان است.

سایری یا بیان اینکه مردم ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب در برابر دشمنان ایستاده‌اند افزود: گفتمان امام (ره)، قرآن و اسلام و پیروی از ولایت فقیه نتیجه استقامت ۴۰ ساله ملت انقلابی ایران است.

امام جمعه موقت میامی با بیان اینکه به دشمنان اعتمادی نیست، تصریح کرد: مسئولان مراقب نقشه‌های دشمنان باشند واجازه زیاده خواهی به آنها ندهند.

وی به تلاش هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای سرنگونی نظام شد اشاره کرد و گفت: ترور شخصیت‌های بزرگ نظام از سوی منافقین ملت ایران را مقاوم‌تر کرد، دشمنان امروز هم با جنگ روانی و استفاده از فضای مجازی وارد میدان شده اند.

برپایی میز خدمت توسط اداره بهزیستی و تأمین اجتماعی از برنامه‌های نمازجمعه این هفته میامی بود.

۷۳۵۷/‏۶۱۶۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میامی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه زاهدان: مساله امروز آزادیخواهان جهان، فلسطین است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام سجادی امام جمعه موقت زاهدان در خطبه های نماز جمعه امروز بااشاره به جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه انجام می دهد گفت: خوی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی برهمگان روشن شده وملتی که همواره داد مظلومیت فلسطینی ها را سرداده است مردم ایران بوده اند. 

وی ادامه داد: مردم ما در روز قدس امسال هم با حضوری دشمن شکن جنایات این رژیم جعلی را محکوم وبرآزادی فلسطین وبازگرداندن حق مردم آن، تاکید می‌کنند.
حجت الاسلام سجادی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت مولای متقیان، بر جهاد تبیین و بهره گیری از فضایل شب‌های قدر تاکید کرد.
امام جمعه موقت زاهدان همچنین به نامگذاری امسال ورسالت خطیر مسئولان برای تحقق آن اشاره کردوافزود: بارش‌های پایان سال قبلی رحمت الهی بود وآنان که وظیفه‌ای برعهده دارند باید در آبادانی منطقه وبهبود زندگی مردم بکوشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت بیرجند: دشمن به دنبال ترویج فحشاست
  • دعای ما در این «شب‌های قدر» نابودی رژیم صهیونیستی است
  • مراسم شب احیای نوزدهم در میامی برگزار می‌شود
  • خطیب نماز جمعه زاهدان: مساله امروز آزادیخواهان جهان، فلسطین است
  • دعای ما در این شب های قدر نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود
  • هشدار امام جمعه کرمانشاه به جنگ گسترده رسانه‌ای دشمنان
  • روز قدس امسال دیدنی خواهد بود
  • حرمت شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود
  • ایستادگی فلسطین در برابر اسرائیل با الگوگیری از انقلاب اسلامی
  • امروز جمهوری اسلامی برترین تقدیر قبل از ظهور است