Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: بانوان کردستانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور شش مدال طلا، هفت نقره و یک مدال برنز کسب کردند. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

حامد جولائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: دومین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بانوان کشور با حضور بانوان کردستانی از روز سه‌شنبه 25 تیرماه به میزبانی اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از مسابقات که در 10 وزن و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار ‌شد 85 وزنه‌بردار در رده سنی جوانان و 96 وزنه‌بردار در رده سنی بزرگسالان به نمایندگی از 27 استان کشور حضور داشتند و به مدت چهار روز رقابت‌های خود را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: تیم وزنه‌برداری استان کردستان با ده ورزشکار در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و توانست شش مدال طلا، هفت نقره و یک مدال برنز مسابقات را کسب  کند.

وی گفت: در دسته 55 کیلوگرم این مسابقات شینا امامی وزنه‌بردار خوش‌آتیه کردستانی در حرکت یک‌ضرب، دوضرب و در مجموع با 120 کیلوگرم در رده سنی جوانان سه مدال زرین طلا را از آن خود کرد و قهرمان شد و در رده سنی بزرگسالان همین دسته امانی با مهار وزنه‌های 55 و 65 کیلوگرمی و در مجموع با 120 کیلوگرم جایگاه دوم و سه نشان نقره مسابقات را به خود اختصاص داد.

مربی تیم ملی وزنه برداری بانوان: پیشرفت اردونشینان فراتر از پیش بینی ما بودنخستین اردوی تیم وزنه برداری بانوان در تهران برگزار می‌شوداردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان، 10 اسفند در اهواز آغاز می‌شود

جولائی ادامه داد: در نتایج دسته 59 کیلوگرم آتوسا باجلانی دیگر نماینده کردستانی در حرکت یک‌ضرب رده سنی بزرگسالان با مهار وزنه 58 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

وی اظهار کرد: همچنین در رقابت‌های دسته 71 کیلوگرم الناز باجلانی بانوی صاحب‌عنوان کردستانی توانست با غلبه بر وزنه‌های 75 کیلوگرم یک‌ضرب و 95 کیلوگرم دوضرب و مجموع 170 کیلوگرم سه مدال ارزشمند طلای رده سنی جوانان را بااقتدار تصاحب کند و در رده سنی بزرگسالان نیز سه نشان نقره را کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: تیم کردستان با سرپرستی فریبا منصوری نیا و مربیگری سعیده عبدالملکی، میدیا کمری و پروین کرمی در این مسابقات حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور

 مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر زاهدان برگزارمی شود.

تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت شرکت دارد.

 مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی  بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین در زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • چهار نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایران از نخستین روز قهرمانی آسیا
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • علی داودی: استرسم برای المپیک کمتر شد/ مسئولان به ما سر بزنند