Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@19:27:33 GMT

توقیف نفکتش حامل نفت ایران یک ماه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۸۵۲

توقیف نفکتش حامل نفت ایران یک ماه تمدید شد

خبرگزاری مهر: دادگاهی در جبل الطارق حکم توقیف نفت‎کش گریس۱ را به مدت ۳۰ روز دیگر تمدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه در روز‌های گذشته مذاکراتی میان مقامات ایران و جبل الطارق در خصوص نفت‎کش گریس ۱ منتشر شده بود، اما دادگاهی در این کشور رأی به ادامه توقیف آن برای ۳۰ روز دیگر داد.

رویترز نیز به نقل از دادستان کل منطقه جبل‌الطارق نوشت که دیوان عالی توقیف این نفتکش را تا روز ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته «فابیان پیکاردو» رئیس دولت محلی جبل الطارق مدعی شد که در لندن با مقامات ایرانی دیدار و در خصوص نفت‎کش توقیف شده ایران در این تنگه، مذاکرات مثبت و سازنده‌ای داشته است.

یک سخنگوی دفتر پیکاردو در این خصوص گفت وزیر ارشد جبل الطارق روز گذشته در لندن با مقامات ایرانی دیدار و برای تنش زدایی در خصوص نفتکش گریس ۱ و حل مسائل مختلف ناشی از توقیف این کشتی در این تنگه رایزنی کرده است.

دو هفته پیش کماندو‌های نیروی دریایی ارتش انگلیس با حمله به کشتی حامل نفت ایران آن را توقیف کردند. در پی این اقدام نیز دادگاهی در جبل الطارق به بهانه واهی مدت توقیف کشتی مذکور را تمدید کرد.

گفتنی است جمهوری اسلامی این اقدام غیرقانونی انگلیس را «دزدی دریایی» نامیده و این کشور را به انجام اقدامات تلافی جویانه تهدید کرده است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: جبل الطارق توقیف گریس نفت کش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال، امروز (چهارشنبه، هشتم فروردین‌ماه) بین مجید چگنی، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق در بغداد امضا شد.

کد خبر 6063851 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • فیلم/ تمدید صادرات گاز ایران به عراق
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال