Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:29:41 GMT

گام‌های دولت در برجام مثبت است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۸۹۰۶

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام سید هاشم موسوی در آئین نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان با اشاره به اینکه گام اول و دوم دولت در زمینه برجام خوب است، ولی انتظار می‌رود این گام‌ها را با شتاب بردارید افزود: با این وجود اگر امریکا و اروپا به برجام برگشتند باید به تعهدات عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها و آمریکا به هیچیک از ۱۱ تعهد خود عمل نکردند بیان کرد: این برای مسئولان تجربه شده که دولت‌های غربی به آنچه ایران عنوان کرده عمل نمی‌کنند.

امام جمعه موقت همدان ابراز داشت: هرچند دولت‌های طرف برجام همواره بد عهدی خود را ثابت کردند با این وجود تداوم برجام نیازمند رفع تمامی تحریم‌ها است.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی ادامه داد: طرف‌های مذاکره در برجام حتی یک دهم از خواسته‌های ایران را هم نمی‌پذیرند بنابراین به گفته امام علی (ع) باید قبل از اینکه دشمن برای شما تصمیم بگیرد شما برای آن‌ها تصمیم بگیرید.

امام جمعه موقت همدان اظهار داشت: گام اول و دوم دولت در زمینه برجام خوب است، ولی انتظار می‌رود این گام‌ها را با شتاب بردارید و اگر امریکا و اروپا به برجام برگشتند به تعهدات عمل کنند.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن، اما این ملت غیور و شریف در برابر تمامی سختی‌ها و تحریم‌ها صبوری کردند و هم اینک زندگی برای بسیاری از مردم بسیار سخت و دشوار است.

وی از مسئولان خواست درباره مشکلاتی که به تحریم ارتباطی ندارد چاره اندیشی کنند تا مردم را در این صحنه نگه دارند و تا زمانی که مردم در این صحنه هستند از هیچ قدرت تهدید و تحریمی نهراسند.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: وضعیت معیشتی مردم نامناسب و خطرناک است و گرانی خانه، اجاره خانه و فراهم نبودن زمینه ازدواج به علت گرانی پذیرفتنی نیست.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: زمزمه‌هایی مبنی بر ارتباط داشتن کاهش قیمت دلار با نزدیک بودن موسم انتخابات به گوش می‌رسد که این را القا می‌کند که گرانی دلار دست خودمان است.

وی اظهار داشت: با وجود فعالیت‌های صورت گرفته برای بهبود معیشت مردم، اما نگرانی مردم و گرانی‌های افسار گریخته این خدمات را زیر سوال می‌برد.

امام جمعه موقت همدان افزود: ماه ذیقعده موسم حج و مشرف شدن زنان و مردان با ایمان به سرزمین الهی است تمام عبادات از جمله حج اسرار و راز و رمز‌های بسیار دارد که پی بردن به آن دشوار است.

حجت الاسلام موسوی ترک عمدی حج برای افرادی که زمینه حضور در سرزمین وحی را دارند گناهی بزرگ دانست و گفت: پیامبر (ص) فرمودند: «اگر کسی عمداً به حج نرود خداوند او را در قیامت یهودی و نصرانی خطاب می‌کند.»

وی با بیان اینکه تقوا ۶ قسمت است خواستار بهره گیری از توان جوانی و فرصت عمر زندگی برای تأمین توشه‌ای برای آخرت شد.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: تقوای الهی انسان را عزیز و قوی کرده و روح آن را زلال و حتی مشکلات اقتصادی فرد را رفع می‌کند.
انتهای پیام/ج

گام‌های دولت در برجام مثبت است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز در این دیدار ضمن تبریک اقدام تاریخی، جهانی و برجسته توسط نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این حجم عملیات بازدارندگی با این ابزار و ادوات بی نظیر و برای اولین بار است که توسط ایران مقتدر انجام شد که ارزش بالایی دارد.     امام جمعه مهریز بیان داشت: ارتش ما شجاع، با انگیزه، توانمند و تکلیف محور است.     وی مردمی بودن، از جنس‌مردم بودن و حاضربودن در همه اقدامات حمایتی از مردم در تمامی بحرانها، مجهز بودن به تمام ادوات روز و قدرت بالای مانور‌ها در همه صحنه‌های مورد نیاز، مهیا بودن و آمادگی صد درصدی در هرشرایطی از درون و در سخت‌ترین اقلیم ها، معتقد بودن و معنویت و دفاع از دین و دیانت توسط ارتشیان را جزو چهار رکن اصلی و دارایی‌های مهم نیرو‌های مسلح و به ویژه ارتشیان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند