Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت بجنورد، امنیت را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: نظام اسلامی در حفظ امنیت خود نه از کسی اجازه می‌گیرد نه با کسی تعارف دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "حجت الاسلام والمسلمین رحیم مهدوی پور" امروز جمعه (۲۸ تیرماه) در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی با اشاره به اقدام تروریستی در آذربایجان غربی و شهادت تعدادی از پاسداران این منطقه با بیان اینکه دشمن بداند امنیت، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: نظام اسلامی در حفظ امنیت خود نه از کسی اجازه می‌گیرد نه با کسی تعارف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد:  سپاه در ادامه هشدارهای قبلی کشورمان به  اقلیم کردستان عراق مبنی بر جلوگیری از استفاده گروهک‌های تروریستی از مناطق حاشیه مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران برای  فعال کردن مقرها برای آموزش و سازماندهی تیم های تروریستی در نفوذ از مرز و انجام اقدامات تروریستی و ضد امنیتی در میهن و بی توجهی و مسامحه در این خصوص، مقرهای فعال و محل استقرار و آموزش گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب در این مناطق را هدف قرار داد.

 

وی همچنین به دزدی آشکار انگلیس این روباه مکار در توقیف کشتی نفتکش ایران اشاره کرد و با بیان اینکه این خوش خدمتی انگلیس به آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند، گفت:  انگلیس در صورت تداوم توقیف نفتکش حامل سوخت ایران باید منتظر پاسخ کوبنده اسلام باشد.

 

امام جمعه موقت بجنورد، با بیان اینکه اروپائیان مدت ۱۴ ماه بدون انجام هیچ گونه از تعهدات خود در برجام در پی برنامه ریزی برای برگزاری جشن تسلیم شدن ملت ایران هستند، اظهارداشت: اما آنها باید بدانند ملت ایران با صلابت و با اتخاذ راهبرد مقاومت فعالانه در برابر دشمنان وحشی، آنان را در انتظار گرفتن جشن عزا خواهند گذاشت و به زودی مجبور می شوند در مقابل اسلام زانو بزنند.

 

حجت الاسلام مهدوی پور، ائتلاف آمریکایی، صهیونیستی و وهابی در مقابل مردم نیجریه و شیخ زکزاکی را زخم دیگری بر پیکره اسلام خواند و گفت: این مثلث شوم به دلیل ترس از تشکیل انصارالله دیگر در نیجریه و آغاز موج بیداری در آفریقا، دست به شیعه کُشی زده اند.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: امروز دنیا گرفتار منجلاب و مشکلات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... شده و متاسفانه امت اسلام هم کم و بیش گرفتار شده است؛ که دلیل همه اینها رواج برخی از گناهان است وگرنه گناه و فساد جرآت نمی کنند در زندگی جوامع بشری خودنمایی کنند لذا بشر باید بیشتر مراقب رفتار و کردار خود باشد.

 

امام جمعه موقت بجنورد گریزی هم به اعزام زائران حج تمتع زد و گفت: شما زائران در محضر خدا و رسول خدا و ائمه اطهار علیهم السلام حاضر می شوید  لذا باید این حضور را به درستی درک و تحول عظیم در خود را حس کنید.


وی همچنین به سالروز تصویب قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت در سال ۶۶ اشاره کرد و گفت: امروز با نیم نگاهی به گذشته می بینیم که صدام و رژیم بعث عراق کجاست و امام این مرد بزرگ تاریخ کجاست؛ امام در دل تمام آزادی خواهان جهان قرار دارد و عاقبت ظالمی همچون صدام هم که مشخص است.

 

وی در خصوص سالروز دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شهید رجایی و  تاکید بر توجه ویژه مردم به برگزیدن افراد اصلح تاکید کرد: اگر افراد شایسته انتخاب شوند باید به خودمان بابت این انتخاب خوب تبریک بگوییم و اگر افراد ناشایست را انتخاب کردیم نباید به آنها گلایه کنیم بلکه باید از خودمان گلایه کنیم که چرا چنین انتخابی داشته ایم.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع شیراز سازمان بهزیستی دهه کرامت کلیپ نماینده ولی فقیه در هرمزگان مسائل زیست محیطی خراسان جنوبی آذربایجان غربی منافق نماز جمعه بجنورد امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، شکست دنیای استکبار بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد به تبیین دستاوردها و ثمرات موشک باران ایران به پایگاه های تروریسم رژیم صهیونیستی گفت: حرکت ایران اسلامی، دفاعی و در پاسخ به جنایات آنان بود که شهادت ۱۸ افسر و مستعار نظامی ما در ۶ماه جنگ غزه و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، تنها بخشی از آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: قبل از پاسخ موشکی، رهبر معظم انقلاب بطور واضح و شفاف این تنبیه و پاسخ کوبنده را اعلام کردند ولی رژیم صهیونیستی با وجود استفاده از توان پدافندی آمریکا و حامیان اروپایی اش، نتوانست جلوی موشک های ایران را بگیرد و اکنون به گوش باشد کوچکترین حرکتی با جوابی کوبنده تر روبرو خواهد شد.

خطیب جمعه بجنورد، گفت: این پیروزی، سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی و همدستانش بود.

حجت السلام والمسلمین نوری با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی فراجا گفت: عفت، از اصول اخلاقی هر جامعه ای است و حفظ آن باعث استحکام و حفظ روابط خانوادگی،بهداشت روانی جامعه، عزت زنان و مادران در خانواده می شود.

خطیب جمعه بجنورد با اشاره به تعیین تکلیف ۳۰ مجموعه برای انجام رسالت خود در حفظ حجاب و عفاف جامعه افزود:کسی که قرآن ،دین و اهل بیت را قبول دارد باید از فاطمه زهرا الگوبرداری کند نه از الگوهای غربی و جعلی و ماهواره ای چرا که به نفع خانواده و جامعه خواهد بود.

در پایان، نمازگزاران با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، شادمانی خود از پیروزی رزمندگان اسلام را ابراز و از شهامت و افتخار آفرینی آنان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • به رخ کشیدن گوشه‌ای از اقتدار نظام با عملیات تنبیهی وعده صادق
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود /عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • عملیات وعده صادق، شکست دنیای استکبار بود
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت