Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر جهت‌گیری انقلابی دستگاه‌های اجرایی گفت: با وجود عدم پایبندی کشورهای اروپایی به تعهدات خود، ایران با اقتدار تمام به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه،  آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی اگر با روحیه انقلابی کار را به پیش نبرند و دارای روحیه جهادی و انقلابی نباشند علاوه بر مردم، انقلاب نیز ضرر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه جهت‌گیری باید در راستای ترس دشمنان از عملکرد جمهوری اسلامی باشد عنوان کرد: دشمنان ایران باید از قدرت، استقامت و مواضع انقلابی ایران بترسند.

علما به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقام معظم رهبری انتقاد شدیدی به رفتار طلبکارانه اروپا داشتند زیرا که آنها به یازده مورد از تعهدات خود در برابر ایران عمل نکردند.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: با وجود کارشکنی کشورهای غربی با ادامه دادن پیشرفت در تمام امور کشوری، توقفی در کار نخواهیم داشت و کشور ایران با اقتدار تمام در حال پیشرفت است.

خطیب جمعه گرگان: منشأ انحرافات و خلاف در جامعه بی‎ایمانی یا ضعف ایمان استامام جمعه موقت اصفهان: اروپا در عمل به وعده‌های خود در برجام عاجز استامام جمعه ایلام: شرط انقلابی بودن و انقلابی ماند‌ن حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است

علما با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نماز جمعه امری مسلم و تأمین‌کننده نیاز جامعه است، خاطرنشان کرد: نیاز فطری انسان حج، زکات، روزه و نماز است که خداوند این نیازها را به صورت فطری در وجود انسان نهادینه کرده است.

خطیب جمعه کرمانشاه به امید در نسل جوان و دانشجویی اشاره کرد و گفت: با امید انسان به فناوری‌ها و دانش‌های جدید همچون نانو و هسته‌ای دست پیدا خواهد کرد و در راستای امید پیشرفت، خلاقیت و آینده معنا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به سوم مرداد ماه و سالروز تصویب کاپیتولاسیون و تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه گفت:  سوم مرداد ماه حمله ارتش بعث عراق به سرپل‌ذهاب و اسلام‌آباد غرب پس از قبول قطعنامه است که با سرکوب متجاوزان در مرزها افتخار بزرگی برای کرمانشاه رقم خورد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه باید با تقوا جلوی آمریکایی‌ها ایستادگی کرد بیان کرد: فضای مجازی پر از تهمت، دروغ، اهانت و شایعه است که با داشتن تقوا فضا مجازی نیز از این موارد خالی خواهد شد.

علما تقوا را برای انسان یک سرمایه دانست که باید از این سرمایه خوب استفاده شود و عنوان کرد: خدای متعال اطاعت مطلق را در اختیار پیامبر(ص) گذاشته زیرا که ایشان  از خطا، سهو و نسیان به دور بوده است.

وی با بیان اینکه پیغمبر اکرم(ص) به عنوان الگو و اسوه به دنیا معرفی شده است خاطرنشان کرد: مقام‌های دنیوی و اموال دنیوی از بین رفتنی است و تنها زیبایی اطاعت و بندگی خداوند برای انسان ماندنی است.

انتهای پیام / ز

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه

دریافت 33 MB

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها – فردین وطن‌خواه: محفل انس با قرآن کریم ویژه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی بخش میمه در امامزاده سیده صالحه خاتون روستای ازان برگزار شد.

کد خبر 6063367

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • اقتدار ۴۵/ فتاح؛ قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!