Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) در زمینه های مختلف اشتغالزایی، کمک به نیازمندان و فقرای جامعه، کمک به نوعروسان و نودامادان، کمک به دانش آموزان و دانشجویان و بیماران نیازمند اقدامات بسیار ارزشمند و خداپسندانه ای دارد.

وی افزود: این نهاد مهم و خدمتگزار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) تاسیس شد و از زمان تاسیس تاکنون منشا خدمات زیادی برای نیازمندان و محرومین جامعه اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سروآباد با اشاره به توطئه های روز افزون دشمنان علیه اسلام و مسلمین گفت: جهان کفر به سرکردگی آمریکا با تمام قوا و تلاش به جنگ با مسلمانان آمده و مهمترین سلاحی که مسلمانان می توانند با تکیه بر آن در برابر دشمنان ایستادگی کنند، وحدت و اتحاد است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که مسلمانان وحدت و یکدل و همصدا باشد، هیچ حکومتی،  ابر قدرتی و هیچ سلاح پیشرفته ای نمی تواند در برابر آنها ایستادگی کند، لذا حفظ وحدت و همبستگی در جامعه امروز اسلامی یک ضرورت است.

امام جمعه شهر هورامان نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته مسلمانان را به حفظ وحدت و یکدلی سفارش کرد و گفت: آنچه که امروز باعث وحشت و ترس دشمنان شده، وحدت و یکدلی مسلمانان است.

ماموستا حامد مردوخی تاکید کرد: امروز دشمنان با جنگ نرم و ایجاد تفرقه و اختلاف و افزایش گروهک های تروریستی سعی در نابودی اسلام و مسلمانان دارند و می خواهند جوامع اسلامی را به مکان جنگ و ناامنی تبدیل کنند.

وی یادآور شد: حمایت از گروهک های تروریستی، افزایش قتل و کشتار، اسلام هراسی و اسلام ستیزی نمونه ای از حیله های شیطانی دشمنان برای نابودی اسلام و مسلمانان است، بنابراین حفظ هوشیاری و آگاهی مسلمانان در این برهه حساس زمانی بسیار مهم و ضروری است.

شهرستان سروآباد با ۷۳ روستا، ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیت ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سروآباد خطبه ها نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با برگزاری مراسم داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» که ساعاتی به طول انجامید، برگزیدگان این دوره جشنواره انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، در سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» حدود ۷۰۰ عکس با موضوعات پروژه ملی فیبرنوری، توسعه ارتباطات در مناطق روستایی، ارتقای خدمات پستی و پست بانک درمناطق روستایی و شهری، تولیدکنندگان محصولات و تجهیزات فناورانه و مخابراتی ایرانی، اینترنت کودک و نوجوان و فضای مجازی و تاثیر آن بر زندگی شهری و روستایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 پس از بررسی هیأت داوران در نهایت ۶۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرد که در بخش تک عکس ۳ اثر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و دو اثر نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش مجموعه عکس نیز داوران ۲ مجموعه عکس را شایسته تقدیر دانستند.

فرهاد سلیمانی، حسن غفاری و روح الله وحدتی داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» را برعهده داشتند. بر اساس همین گزارش، دومین دوره این جشنواره در سال گذشته به منظور بازنمایی توسعه سریع ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و دستاورد‌های آن برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • «وعده صادق» بازگشت اقتدار به جهان اسلام