Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:22:48 GMT

آسفالت بیش از ۸۰ درصد معابر روستاها در سمیرم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۰۹۶

آسفالت بیش از ۸۰ درصد معابر روستاها در سمیرم

سمیرم- فرماندار شهرستان سمیرم گفت: معابر بیش از ۸۰ درصد از روستاهای شهرستان سمیرم در حال آسفالت کشی و جدول گذاری هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، محمد رضا عسگریان در جلسه ای که با حضور نماینده شهرستان، مسئولان ارشد ادارات، دهیاران و بخشدارن دو مردم روستای چهارراه و سادات آباد در این روستا برگزار شد ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای امنیت شهیدان صابری و نوروزی اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصای موجود در کشور اتفاقات خوبی را در شهرستان سمیرم شاهد هستیم که جای امیدواری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان سمیرم با اشاره به این موضوع که جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت کشی روستاهای شهرستان سمیرم از سال گذشته آغاز شده است، گفت: معابر بیش از ۸۰ درصد از روستاهای این شهرستان در حال آسفالت کشی و جدول گذاری هستند و روستای سادات آباد در زمینه زیرسازی و آسفالت کشی روستایی پیشرو است.

وی همچنین با اشاره به همکاری مردم و درخواست‌های به حق روستاییان افزود: تمام تلاششمان را برای برآورده کردن حداقل نیازهای اساسی مردم انجام می دهیم.

فرماندار شهرستان سمیرم در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به نیاز این روستا به زیرسازی و اصلاح شبکه آب و فاضلاب افزود: با همت و همکاری اداره آبفار شهرستان اصلاح شبکه آب رسانی در بیش ۸۰ در صد از این روستا انجام شده و یکی از اولویت های آن آسفالت معابر است.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای شهریت این منطقه خاطرنشا کرد: کلید پیگیری شهریت این روستا خورده است اما ابتدا باید حداقل های نیاز شهری را در این منطقه آماده کنیم و بعد از آن به این موضوع رسیدگی شود.

فرماندار شهرستان سمیرم با اشاره به اینکه اعتبارات دولت برای روستاها بیشتر و بهتر است، خاطر نشان کرد: در روستاهای سادات آباد و چهار راه با توجه به شرایط موجود به جذب اعتبار می‌پردازیم تا تمامی زیرساخت ها ایجاد شود و بعد از آن شهریت این روستا نیز به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

عسگرین گفت: با توجه به آسفالت ریزی خیابان های روستایی و تعریض سازی آن‌ها در برخی نقاط نیاز به جابجایی تیرهای چراغ برق احساس می‌شود که قرار است با همکاری دهیاری ها و اداره برق شهرستان این موضوع نیز به زودی مرتفع شود.

وی همچنین با اشاره به کمبود تابلوهای راهنما برای این روستا افزود: تابلو های معرف روستا باید در جاده نصب و اقدامات لازم در این زمینه هرچه سریع تر انجام شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان و دو روستای چهار راه و سادات آباد در ۵۰ کیلومتری جنوب این شهرستان قرار دارند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روستاها سمیرم شهرستان سمیرم فرماندار سمیرم نماینده سمیرم در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد

شهردار شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته ۱۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶۰۰۰ مترمربع از این معابر به‌صورت کامل آسفالت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد اظهار کرد: طی چند روز گذشته ۱۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶۰۰۰ مترمربع از این معابر به‌صورت کامل آسفالت شد.

وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید ۱۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: عملیات آسفالت‌ریزی در معابر آرامستان با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت طی ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

واحدیان ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان محترم مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان طبق برنامه زمانبندی انجام شود.

کد خبر 746960

دیگر خبرها

  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت