Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:23:24 GMT

برخورد قاطع با مخلان امنیت در کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۱۰۳

برخورد قاطع با مخلان امنیت در کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجخطیب جمعه یاسوج در آیین عبادی سیاسی امروزنمازجمعه این شهر با اشاره به اینکه امنیت خط قرمز ملت و کشور ماست گفت: هر کسی که بخواهد در امنیت کشور خللی وارد کند بانابودی کامل وسرکوب همه جانبه مواجه خواهد شد ودشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران باتمام امکانات با دشمنان برخورد میکند و ملاحظه کسی را نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت السلام والمسلمین سید علی‌اصغر حسینی همچنین با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری افزود: پیش از پیروزی انقلاب، آیین سیاسی عبادی نماز جمعه به ندرت در برخی نقاط کشور برگزار می‌شد که به عظمت و شکوه نماز جمعه‌های ۴۰ سال اخیر نبودوهم اکنون در 500منطقه وشهر کشور این آیین با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود.

وی گفت: در دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری، ایشان مطالب مهمی بیان کردند که باید مدنظر ائمه جمعه باشد و ضروری است مردم هم از بیانات ائمه جمعه بهره بیشتری ببرند.

حجت السلام والمسلمین حسینی افزود:: در شمال غرب کشور عده‌ای ضد انقلاب و تروریست به امنیت کشور تعارض کردند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک‌، پهپاد و توپخانه مقر و محل آموزشی این گروه را را در کردستان عراق در هم کوبید.

خطیب جمعه یاسوج به ۲۶ تیر ماه سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این شورا که به فرمان امام تشکیل شد از ۶ فقیه و حقوقدان تشکیل شد و وظیفه آن حفاظت از قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی، تصویب آنها با احکام الهی و قانون اساسی و ناظر بر اجرای قوانین است.

وی در ادامه به سخنان دبیر کل حزب الله لبنان به خبرنگار المنار اشاره کرد و گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به تازگی در مصاحبه‌ای مطالبی را به مناسبت سیزدهمین سالروز جنگ سی و سه روزه و پیروزی حزب الله بر اسرائیل بیان کرد که باعث ترس و وحشت دولتمردان صهیونیست شد.

حجت السلام والمسلمین حسینی در بخش پایانی سخنان خود به وضعیت شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه اشاره کرد و گفت: شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه مدت چهار سال است که توسط دولت این کشور و به دستور صهیونیست‌ها و وهابی‌ها در زندان است، و هم‌ اینک ۷ میلیون شیعه در نیجریه زندگی می‌کنند که همه به برکت تلاش‌ها و تبلیغات شیخ زکزاکی بوده در حالی که قبل از آن تعداد شیعیان نیجریه حدود ۵۰۰ نفر بود.

وی اضافه کرد: سازمان ملل و برخی کشورهای اسلامی در مقابل این موضوع و جنایت‌هایی که علیه شیعیان این کشور می‌شود سکوت کرده‌اند که امیدواریم هر چه زودتر این رهبر بزرگ کشور نیجریه آزاد شود.

انتهای پیام/د

دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران باتمام امکانات با دشمنان برخورد می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی مجدد از مردم قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور ؛ گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.
در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرحِ نور (عفاف و حجاب) آمده است:
با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثر بانوان این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظان امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند.
گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روز‌ها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.
براین اساس اجرای طرح نور منطبق با خواست و ساخت عمومی جامعه و مسئولین اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس بعنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان سازی معاندین در اجرای سناریو‌های ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت.
ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضای فعلی و راهبرد فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره‌ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد کرد.
در پایان ضمن تقدیر وسپاس از مامورین وظیفه شناس پلیس که با سعه صدر و خویشتنداری توام با اقتدار، در اجرای این ماموریت مهم تلاش میکنند، قدردان شما ملت فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

دیگر خبرها

  • با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • عملیات وعده صادق پاسخی قاطع به شرارت‌های رژیم اشغالگر بود
  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود