Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در اولین خطبه نمازجمعه پس از انتصاب به امامت جمعه بندرعباس اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب خط مشی آینده انقلاب اسلامی است که مقصد این بیانیه رساندن ملت غیور و قدردان ایران به اوج احیای تمدن نوین اسلامی بود و نقطه ثقل این تمدن رساندن جامعه اسلامی به سبک زندگی اسلامی و نبوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: ملت ایران بداند این پرچم پر افتخار امروز به دوش ملت ایران و انقلاب اسلامی است و باید سبک زندگی اسلامی را به تمام ابعاد زندگی خود وارد کنیم تا کسی که از بیرون می آید بداند اینجا کشور و مملکت اسلامی است.   امام جمعه بندرعباس ابراز داشت: بخش سلبی تمدن نوین اسلامی آسیب هایی است که در جامعه وجود دارد  و معتقدم اگر بخواهیم مسیر تمدن اسلامی را هموار کنیم باید به دغدغه‌های دلسوزان توجه کنیم.   حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه دوم نماز جمعه بندرعباس به بیان نکاتی از حکم خود و دیدار با رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: اولین مطلبی که در فرمایشات رهبری وجود داشت تاکید ایشان به جایگاه استان هرمزگان بود که فرمودند بندرعباس شهر مهمی است و در کشور جایگاه خاص خودش را دارد.   وی ادامه داد: نکته دوم در فرمایشات رهبری مسئله توجه دادن به ظرفیت جوانان انقلابی بود که محور گام دوم انقلاب هستند و بنده مسئوولم و ماموریت دارم در گام دوم انقلاب جوانان عزیز را پای کار بیاورم، دستم را به سوی تمام جوانان غیور دراز می کنم و می گویم ما باید قدم های بلندی را باهم برداریم.   خطیب جمعه بندرعباس تاکید کرد: دیگر زمان این گذشته است که ما حرکت هایمان بدون برنامه باشد و مطمئن باشید گام دوم انقلاب را بدون برنامه طی نخواهم کرد.   وی اظهار داشت: برادران و خواهران گرامی بنده فرزند شما مردم هرمزگان هستم و تمام کسانی که در اینجا با هر قومیت و مذهبی زندگی می کنند فرزندان هرمزگان هستند و برای اهداف انقلاب تلاش می کنند و بدانید امروز بخشی از پیشرفت هرمزگان مدیون مهاجران عزیزی است که امروز شهروند هرمزگان هستند.   عبادی زاده خاطرنشان کرد: تقویت جریان انقلابی و مومن ماموریت بنده است؛ جوانان انقلابی ما باید در متن میدان باشند و نباید به فراموشی سپرده شوند و  سعی می کنم برجستگی های جوانان را برجسته تر کنم.   انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی