Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه گفت:تحقق بیانیه گام دوم انقلاب راه دستیابی به آرمان تمدن اسلامی است و نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی باید مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه رصد و برطرف شوند و همچنین سبک زندگی اسلامی در تمام ابعاد جامعه فراگیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بندرعباس افزود: برای رسیدن به این هدف مهم باید جوانان سرمایه‌های انقلاب، پای کاربیایند.

وی گفت: دوم باید قرارگاهی در استان شکل بگیرد و ائمه جمعه، جماعت و روحانیت با تشکیل یک شبکه در کنار شبکه‌ای از جوانان، به صورت برنامه ریزی شده و با کمک دانشگاهیان بیانیه گام دوم را اجرایی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: به عنوان نماینده مردم تمام مشکلات مردم را به کارگزان نظام منتقل می‌کنم.

وی افزود: برای ایجاد امید در جامعه نیز فعالیت‌های مسئولان استان را به صورت منصفانه به مردم بازگو و البته با نقد منصفانه و خیرخواهانه و مشورت و کمک فرهیختگان، به توسعه استان کمک می‌کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس بااشاره به متن حکم رهبر معظم انقلاب در انتصاب نمانیده، ولی فقیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، استان هرمزگان و شهر بندرعباس را بسیار مهم و راهبردی توصیف کردند و این موضوع مسئولیت ما رو دو چندان می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نکته دیگر در حکم رهبر معظم انقلاب را توجه به ظرفیت جوانان مومن و انقلابی و تقویت آن دانست و گفت: جوانان مومن و انقلابی نباید در پیچ و خم مشکلات به فراموشی سپرده شوند و باید در میدان و متن اصلی باشند.

وی با قدر دانی از رهبر معظم انقلاب افزود: به رهبر انقلاب می‌گوییم؛ فرزندان شما در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، گوش به فرمان شما هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس از زحمات آیت الله نعیم آبادی قدر دانی کرد.
انتهای پیام/ر

خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، مردم آبادان پس از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهایی مانند «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و با در دست داشتن پرچم کشور عزیزمان و حزب الله اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان گوشزد کردند.

در خرمشهر هم نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه و راهپیمایی در مسیر مصلی نماز جمعه تا چهار راه مسجد جامع خرمشهر شعارهای ضد صهیونیستی سر دادند و تاکید کردند در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی و محکومیت استمرار جنایات علیه مردم مظلوم و شجاع غزه در صحنه هستند و دنیا بداند کوچک‌ترین اشتباه آنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده‌تری خواهد داشت.

آنها همچنین حمایت خود را از عملیات وعده صادق اعلام کردند.

کد خبر 6082472

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است
  • امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • امام جمعه بندرعباس: وعده صادق ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است