Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ریاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به تصادف در محور کاشان - قم اظهار داشت: در ساعت ۱:۱۰ دقیقه بامداد امروز یک فقره تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و تریلی در محور کاشان - قم به مرکز اورژانس کاشان گزارش شد که بلافاصله عوامل این مرکز به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد این تصادف در حوالی شهر مشکات رخ داده است و سایر مراکز امدادی همچون هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعزام چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مرکز اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: دو دستگاه آمبولانس هلال‌احمر برای رهاسازی و انتقال به محل حادثه نیز اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه صحنه تصادف ۲۰ مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شده و پنج مصدوم نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

رئیس اورژانس کاشان با بیان اینکه این اتوبوس از اصفهان به سمت چالوس در حال حرکت بود، ابراز داشت: متأسفانه بر اثر شدت حادثه تصادف بین اتوبوس و تریلی در محور کاشان - قم در حوالی شهر مشکات شهرستان کاشان یکی از سرنشینان اتوبوس که مردی ۴۰ ساله بود به علت شدت جراحات در صحنه جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه پس از انتقال مصدومین به بیمارستان شهید بهشتی کاشان نامبردگان بلافاصله تحت درمان قرار گرفتند، گفت: خوشبختانه بر اساس گزارشات رسیده وضعیت عمومی مصدومین این حادثه رضایت بخش اعلام شده است و تمامی همکاران ما تلاش خود را در بهبود هرچه سریع‌تر مصدومان به کار گرفتند تا هر چه سریع‌تر از بیمارستان ترخیص شوند.

کد خبر 4670567

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس سانحه تصادف تصادفات رانندگی کشته و زخمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران + ویدئو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران در مسیر اردبیل به آستارا، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

حمید قویدل اظهار کرد: ساعت ۳:۵۰ صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال احمر و نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل و هفت مصدوم دیگر توسط ۴ دستگاه آمبولانس استان گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مسیر این اتوبوس از استان آذربایجان شرقی به سمت گیلان بوده است که بامداد امروز دچار سانحه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران + ویدئو
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران با ۲۷ مصدوم
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت