Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه یاسوج: شورای نگهبان باید با تمام قدرت بر مسائل نظارت کند

امام جمعه یاسوج در خطبه اول نماز عبادی سیاسی این هفته شهر یاسوج ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا به حدیثی از امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: امام علی فرمود خداوند شما را به تقوا توصیه کرد و تقوا را موجب خوشنودی و رضایت خود از انسان ها قرارداد، تقوا یعنی خودنگهداشتن که گاهی خطراتی روبروی انسان است که باید خودرا ازآن ها حفظ کند که یکی از این خطرات دروغ گفتن است.


حجت الاسلام حسینی بیان کرد: معصیت ها در خانه دربسته ای هستند که کلید آن خانه شرابخواری است و کذب و دروغ از آن شرابخواری بدتر استت؛ شخصی نزد پیامبر رفت و گفت: آلوده ام چه کنم ؟ گفت دروغ نگو، رفت سراغ کاری و خواست دروغ بگوید که یاد پیامبر افتاد و دروغ نگفت و همه مسائل را به وسیله دروغ نگفتن ترک کرد.


امام جمعه یاسوج در خطبه دوم به دیدار ائمه جمعه با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت:نماز جمعه پیش از انقلاب  به ندرت این شکوه را داشت اما به برکت نظام اسلامی که خیر محض بود ازجمله چیزهایی که جایگاه خود را پیدا کرد نمازجمعه است که در بیان های متعدد مقام معظم رهبری عمل کنند و مردم از ائمه جمعه که در انسان بیان قرآن است بهره ببرند.


وی افزود: در شمال غرب دشمن تجاوزاتی داشت که نیروهای مسلح کشورمان این گروه تروریستی مخل امنیت را درهم کوبید نیروهای فداکار پاسدارنظام مقدس به دشمنان اعلام کردند که امنیت کشور خط قرمز ماست که هرکس بخواهد خللی درآن وارد کند نابود خواهد شد، کسانی که در کشور مخل امنیت شوند جمهوری اسلامی ملاحظه آنها را نخواهد کرد.



حسینی در ادامه گفت: شورای نگهبان که وظیفه سنگینی دارد و نظارت بر قانون دارد دشمنان بسیاری در داخل و خارج دارد و بنای دشمن هم دشمنی است و شورای نگهبان باید با تمام قدرت  بر مسائل نظارت کند.


وی افزود: سیزدهمین سالروز پیروزی براسرائیل از جنگ ۳۳ روزه که لرزه برتن آن ها افتاد، درسال 2006 جنگی برعلیه لبنان و حزب الله رقم خورد که همه گروه ها را لبنان نابود کرد خوب است اسرائیل و آل سعود مطالب سید را برای آنها بیان کند تا بداند که همراه باصهونیست شدن هزینه سنگینی دارد؛ حزب الله گفت تمام این نقاط در تیررس ماست که اسرائیل را به عصر حجر برمیگردانیم و همه را نابود خواهیم کرد و چیزی برایش باقی نخواهد ماند خوب است که برای اماراتی ها هم بیان کنند تا بدانند که با چه کسانی روبه رو هستند.



امام جمعه یاسوج به رهبر شیعیان نیجریه هم اشاره کرد و گفت: شیخ زکزاکی سه فرزند خود را در راه خدا از دست داد و هزاران نفر از نیجریه را شیعه علی کرد که جایگاه ۷ میلیون شیعه در نیجریه قراردارد که قبلا ۵۰۰ نفر بود و نام اورا سید نصرالله نیجریه گذاشتند، اورا مسموم کردند میخواهند او را بردارند حقوق بشری که شر است هیچ کاری نکرد، دارند برعلیه شیعیان نیجریه اقدام میکنند و شیخ را در زندان نگه داشتند امیداوریم که خداوند این شیخ را از مخمصه نجات دهد.


وی افزود: جوانان نسل های گذشته آبرو و عزت آفریدند نوبت شماست که سفره آماده انقلاب را دریابید و حیف است که با این سفره آماده حرکت کنید دنیا جای ماندن نیست و رفتن از آن زندگی اصلی را در پی دارد از این سفره استفاده کنید واز استقلال ایران که مورد حسادت دشمنان قرار گرفت استفاده کنید.


حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: هر بلائی برای ترامپ پیش می آید می گوید کار ایران است مانند آن نفری که هر کس با او شوخی می کرد می گفت علی پناه نکن.

 

خطیب جمعه لنده: عدم تخصیص اعتبار به نهادهای فرهنگی در لنده جای گلایه دارد

حجت الاسلام سید محمودالهی نیا در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده گفت:اسیب های رنگارنگی امروزه جوانان را تهدید می کند که یکی از مهمترین این آسیب ها شرط بندی در فوتبال است که باعث ضرر و زیان به اقتصاد خانواده ها شده است.

وی افزود:تنها راه مقابله با چنین اسیب هایی بحث آگاه سازی فرزندان و پرکردن اوقات فراغت جوانان با استفاده از ظرفیت های شهرستان است.

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد:عدم خوش بینی مقام معظم رهبری به امریکا و مذاکرات امروز شاهد عدم پایبندی اروپایی ها به برجام هستیم که بازهم ریشه در خوی استکباری این کشورها است.

وی افزود:در طول چهارده ماه گذشته یک بند از یازده بند قرارداد برجام اجرایی نشده است که باید مسئولان ما برخورد قاطع داشته باشند.

الهی نیا گفت:توقیف کشتی نفتی ما از سوی انگلیس ها چندان دوامی نداشت چرا که نیروهای سپاه پاسخ این گستاخی را دادند و در هفته گذشته دیدید سپاه پاسخ دشمنان را در خاک عراق داد.

وی گفت: تخصیص اعتبار برای شهرستان و مبلغ ۴۰میلیارد تومان تخصیص یافت که جای بسی تاسف است که هیچ اعتباری برای نهادهای فرهنگی در نظر گرفته نشده است.

وی گفت:مردم از نماینده بابت عدم دیدار عمومی با مردم گلایه دارند  که باید این دغدغه مردم رفع شود.

امام جمعه موقت لنده گفت:قهرمانی نوجوان لنده ای در مسابقات کشوری و انتخاب وی به عنوان  قهرمان یک فرصت برای همه فرزندان است.

وی گفت؛سالیان سال است که به مردم وعده می دهند که جاده های روستایی دردستور کار است که گلایه های بسیاری است.

خطیب جمعه لنده گفت:در خصوص وضعیت سه شنبه بازار باید برنامه ها و سازکار خوبی در نظر گرفته شود.

 

 

حجت الاسلام محمد سعید رشیدی کیا،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته  ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به جایگاه و منزلت تقوا،گفت:آخرت بسیار نزدیک است و نکند یک وقت شب برود و روسیاهی برای ما باقی بماند چرا که صبحگاهان نزدیک است.

 

وی افزود:تشکر ویژه ای دارم از میزبانان گچسارانی خدام مولا علی بن موسی الرضا علیه السلام،گمان بنده براین است که پرچم آقا به عنوان یک نماد نشان دهنده حضور حضرت خواهد بودو صحنه های ارزشمندی که در شب میلاد این امام همام در بوستان شهدای گمنام این شهرستان دیدم قابل قدردانی و سپاسگذاری است.

 

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد:اگرچه نماد سازی هیچ اشکالی ندارد و دنیای غرب هم امروزه به مبارزه سختی با دنیای اسلام و جهان تشیع پرداخته است آنهم با نمادهاشان،در حالی که چندین سال است که نتوانسته اند به حملات نظامی متوسل شوند.

 

رشیدی کیا تصریح کرد:پنجم مرداد ماه سالروز اولین نماز جمعه تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و درود خداوند بر روح مطهر حضرت آیت الله طالقانی باد،که به همین مناسبت ائمه جمعه سراسر کشور این هفته را میهمان مقام عظمای ولایت بودند.

 

خطیب جمعه گچساران گفت:خدا را شاکریم که رهبری حکیم داریم و حکیم یعنی کسی که هر چیزی را در جایگاه خودش قرار می دهد،نماز جمعه یعنی زمینه سازی برای همدلی و تالیف قلوب است و حضرت حق به نماز جمعه در قلوب مومنین منزلتی بس بزرگ داده است.   

 

وی افزود:خداوند برکت ها به نماز جمعه و جماعات بخشیده است و نباید این برکت ها را دست کم بگیریم،مقام معظم رهبری فرمودند که بدانیم که نماز جمعه مسئولیتی بس بزرگ و سنگین است که ویژگی های ممتازی دارد و باید این فرصت را مغتنم شمرد.

 

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد:نماز جمعه جایگاهی برای ذکر خداوند و اعلام انزجار از کسانی است که ما را از راه حق جدا می کند،رهبری باز فرمودند که نا امید کردن جوانان و گرفتن فرصت و عنصر جوانی از کشور و جامعه اسلامی این خودش یک منکر است.

 

رشیدی کیا تصریح کرد:روایت های از ائمه اطهارعلیهم السلام داریم که باید با جوانان به کرامت رفتار کنید و کرامت یک جوان تنها دست به سینه بودن و تعظیم نیست ،چراکه نیازهایی دارد و باید نیازهایش تا حدی که می توانیم برآورده شودتحصیلات،اشتغال ،ازدواج و موارد دیگر.

 

خطیب جمعه گچساران گفت:یک وقتی به مسئولی گفتم که جوانی درفلان اداره مشغول است وچرا حقوقش سروقت پرداخت نمی شود؟ که درجواب گفت" حاج آقا این که خوب است درحالی که خیلی ها بیکارند!؛ که باید توجه داشت این دیگر چه نوع استدلالی است؟.

 

وی افزود:جوانان توانمندی در جامعه داریم،جوانان کرامت می خواهند،کار که عار نیست اما مقدماتی می خواهد و اگر پول ندارید به جوانان فکر بدهید،حمایتشان کنید و برای جوانان شخصیت قائل بشویم چرا که حضرت آقا فرمودند که جوانان فرصت و سرمایه های کشورهستند و حیف است که دیگران این سرمایه های ارزشمند را از دست مان بربایند که البته به حول و قوه الهی نخواهیم گذاشت.

 

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد:حضرت آقا فرمودند مناسباتی که امروزه در دنیای غرب با جمهوری اسلامی ایران انجام می گیرد از سر تکبر است و خود بزرگ بینی موجب می شود که غربی ها نتوانند حقایق را درک کنند.

 

رشیدی کیا تصریح کرد: همه عزیزانم در هر پست و مقامی که هستند هفته پیش از زبان مردم گچساران درخواست کردم و بازهم درخواست می کنم که فرمایش امیرالمومنین علیه السلام را اجرا کنید،چرا که فرمودند تکبر در مقابل متکبر تواضع است و در مقابل اینها نباید عقب نشینی کردو سفت و سخت بایستید.

 

خطیب جمعه گچساران گفت:اتفاقا آبادی اقتصادی ما در ایستادگی سفت و سخت است و همین امروز ترامپ گفته بود که با ملت ایران خصومت نداریم اما درخواست به فیفا داده بود که ذره ای از پول های ایران که در فیفا موجود است را ندهند.

 

وی افزود:مخصوصا انگلیس در کنار رفیق آمریکای اش به مثال گربه نره و روبای مکار پینوکیوی دنیای ما می مانندو هر جا که گربه نره را می بینید روباه مکار انگلیس هم در کنارش است،اینها ضرباتی به مملکت و ایران عزیزمان زدم و آخرین بار هم توقیف کشتی نفتی کشورمان بود  و حق دفاع در مقابل این قضیه را محفوظ می داریم و به شدت ایستادگی خواهیم کرد.

 

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد:هفته آینده روزبزرگداشت آیت الله کاشانی را داریم که در راه ملی شدن صنعت نفت با انگلیسی ها مبارزاتی داشتند و یاد و خاطره این مجاهد بزرگ را گرامی می داریم و  ازخداوند متعال برای خادمین این مرز بوم سلامتی و سعادت آرزومندیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ آیت‎ الله سید احمد علم‎ الهدی روز سه‌شنبه در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان رده ‎های مختلف ارتش منطقه شمال‎ شرق افزود: اگر زور داشته باشید، آمریکا عقب نشینی می کند، شورای امنیت واکنش شما را به رسمیت می شناسد، مسیرهای اقتصادی شما امن می شود و از سیاست گرفته تا تجارت شما رشد می کند اما اگر خلاف این بود و ملت ضعف داشت، باید هر لحظه برای یک توطئه، یک خدعه و یک برنامه تخریبی آماده باشد.

وی ادامه داد: شما به چشم دیدید در جریان جنگ غزه و نسل کشی مظلومان فلسطینی، آمریکایی‎ها با کمال وقاحت می‎ گفتند با تمام قوا پشت اسرائیل هستند و حمایت می‎ کنند، اما اکنون که نیروهای مسلح ما پاسخ مشروع به آنان دادند، همان آمریکای مستکبر با ادعای حاکمیت بر دنیا و قدرت برتر نظامی اش، می گوید ما دفاع نظامی از اسرائیل نداریم بلکه دیپلماتیک دفاع می ‎کنیم. این چیزی جز عقب نشینی مفتضحانه نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات موشکی اخیر بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود، افزود: این عملیات کاری کرد که این ها دیگر هرگز نتوانند در منطقه و جهان کمر راست کنند.

به گفته وی، در وضع کنونی جامعه جهانی، اگر شما زور داشته باشید حرفتان را می فهمند و دشمن بدخواه شما عقب نشینی می کند، اما اگر زور نداشته باشید باید آماده دریافت ضربه، خسارت و تلفات باشید.

آیت‌الله علم‌الهدی: قدرتهای استکباری تنها زبان زور را می‌فهمند.

وی ادامه داد: چه کسی امروزه باور می‎ کند مجامع بین‎ المللی می توانند مدافع یک ملت باشند و کاری از پیش ببرند؟ کدام تنش و تقابل در عالم بوده که تاکنون سازمان ملل توانسته آن را حل و فصل کند؟ از قضیه اوکراین گرفته تا تنش‎های راهبردی شرق عالم و ماجرای غزه، در هر موقعیت نتیجه ای جز اثبات ناکارآمدی مجامع بین المللی را ندیده ایم و حقیقت حکایت از آن دارد که سازمان ملل، شورای امنیت و قطعنامه ها، همه افسانه است.

آیت الله علم الهدی با تأکید بر اینکه پوشالی دانستن هیمنه آمریکا به باور رایج ملت ایران تبدیل شده است، اظهار کرد: جریانی به نام محور مقاومت که امروزه در منطقه ایجاد شده، اگر ۱۰ موشک از ایران به سمت مواضع جریان استکبار شلیک شود، ۵۰ موشک از سرزمین‎های اسلامی آن ها را همراهی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: یک عده ساده اندیش هستند که می گویند نیروهای مسلح که اسرائیل را کوبیدند، این عمل فکر نشده بود، در حالیکه باید چشم باز کنند ببینند سرانجام این عملیات کاری کرد آمریکایی ها به صراحت بگویند مدافع نظامی نیستند و دفاع از اسرائیل را در میدان دیپلماسی دنبال می کنند. این عقب نشینی آمریکایی‎ها اگر تنها دستاورد عملیات وعده صادق باشد، بازهم طراحی و برنامه ‎ای معقول، حساب‎ شده و موثر بود.

کد خبر 844997 منبع: ایرنا برچسب‌ها حمله ایران به اسرائیل سید احمد علم الهدی

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت