Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:48:15 GMT

تیم ملی فوتبال ۷ نفره در رده پنجم جهان ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۴۳۸

تیم ملی فوتبال ۷ نفره در رده پنجم جهان ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا امروز (جمعه) برابر تیم آمریکا برگزار شد. در این دیدار ملی‌پوشان ایران صاحب برتری ۴ بر ۳ شدند.

دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا برای کسب جایگاه پنجم جام‌جهانی برگزار شد. به این‌ترتیب تیم ملی ایران با پیروزی در این دیدار، جایگاه پنجم مسابقات را از آنِ خود کرد و با این عنوان به کارش در مسابقات پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران درحالی امروز موفق به شکست آمریکا شد که در مرحله مقدماتی و در اولین دیدار، مقابل این تیم شکست خورده بود.

دیدارهای مقدماتی ایران در گروه E برگزار شد. ایرلند و فنلاند، دو تیم دیگر این گروه بودند که مقابل ملی‌پوشان کشورمان متحمل شکست شدند.

ملی‌پوشان ۷ نفره ایران پس از صعود از مرحله مقدماتی، در مرحله یک چهارم نهایی برابر برزیل شکست خوردند و پس از آن موفق به شکست هلند شدند.

در مجموع تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران با کسب ۴ پیروزی و متحمل شدن ۲ شکست و کسب جایگاه پنجم، به کار خود در جام‌جهانی ۲۰۱۹ پایان داد؛ این رقابت‌ها امروز با تعیین تیم‌های برتر شرکت‌کننده به پایان می‌رسد.

کد خبر 4670577 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال آمریکا جام ملت های آسیا 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران