Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:50:28 GMT

درخشش بدمینتون بازان اردکان در مسابقات کشوری

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۴۴۹

درخشش بدمینتون بازان اردکان در مسابقات کشوری

امروز جمعه دومین مرحله رنکینگ جوانان بدمینتون کشور در شهر سمنان برگزار شد و در مسابقات ۲ نفره (دوبلِ زیر ۱۹ سال) مصطفی قربانی اردکانی توانست، ضمن حضور در فینال، به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یابد.

عباسعلی بهجتی اردکانی نیز همراه با همبازی خود، به مقام سوم مشترک دوبل مسابقات دست یافت.

همچنین یاسین طلایی در رده سنی زیر ۱۷ سال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بعد از ۲ پیروزی، در جدول حذفی کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات سه روزه که با حضور نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی و رئیس فدراسیون بدمینتون برگزار شد؛ در رده سنی زیر ۱۷ سال، ۱۱۷ بازیکن و زیر ۱۹ سال، ۸۳ بدمینتون باز از استان‌های مختلف به رقابت پرداختند که مجموعاً بدمینتون بازان استان یزد به مربیگری اسماعیل بیابانی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند.

مصطفی قربانی، عباسعلی بهجتی و یاسین طلایی عضو تیم لیگ برتری اردکان هستند که سال گذشته توانستند برای اولین بار در تاریخ ورزش استان یزد؛ قهرمان لیگ برتر بدمینتون ایران شوند.

در اردکان بیش از ۱۵۰ ورزشکار در ۲ بخش پسران و دختران در حال آموزش در رشته بدمینتون هستند.
مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
۷۵۴۴/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردکان بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی یاسین العاملی رئیس انجمن علمای صور و منطقه آن در لبنان، در بیانیه ای گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت هدف قرار دادن کنسولگری خود در سوریه توسط رژیم صهیونیستی از یک سو شکنندگی و پوشالی بودن این رژیم را ثابت کرد و از سوی دیگر حمایت غربی، آمریکایی و عربی که در برابر جنایات رژیم اسرائیل علیه ملّت ها تسلیم شده است را تأکید می کند.

وی با بیان اینکه پاسخ ایران گامی اساسی در مسیر بیرون راندن پروژه صهیونیستی- آمریکایی از منطقه بود و به راستی ثابت کرد که محور مقاومت و مردم آزاده، پشتوانه واقعی فلسطین هستند، تاکید کرد: هرکس در گفتار یا عمل به موشک‌های ایران اعتراض کند، خائن ضعیف است.

شیخ یاسین سکوت رژیم های سازشکار و پروژه صهیونیستی-آمریکایی را در برابر تمامی جنایاتی که رژیم صهیونیستی در فلسطین و جنوب لبنان مرتکب می شود و این نشان می دهد که درگیری بین شرق و غرب نیست، بلکه بین حق و باطل است.

وی گفت: متاسفیم که مدعیان حاکمیت در لبنان همچنان از گفت وگو و راه حل برای پایان دادن به بحران سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که لبنانی ها از همه فرقه ها و مناطق از آن رنج می برند، طفره می روند.

روحانی شیعه لبنانی بر لزوم منطقی بودن و توجه به نقشه های جنایتکارانه در منطقه توسط پروژه صهیونیستی- آمریکایی و عوامل آن تاکید کرد و از همه اقشار مردم لبنان خواست که از واقعیت حوادث آگاه باشند و از فتنه و مروجین آن که فقط می خواهند خون در خیابان ها ببینند، دوری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد