Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،با حضور محمد خدابخشی  نماینده، فاطمه زهرا توکلی مدیرکل بهزیستی،  معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان الیگودرز  از ۲۰ واحد مسکن مهر مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان الیگودرز بهره برداری و طی مراسمی تحویل مددجویان شد.

صرف اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال جهت ساخت


 توکلی مدیر کل بهزیستی استان در این مراسم گفت: در راستای تامین مسکن مددجویان در سطح استان  ۲۰ واحد از مسکن مهر با مشارکت انجمن خیرین، بهزیستی، بنیاد مستضعفان و خود مددجویان  با هزینه ای بالغ بر هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال ساخته و تحویل مددجویان دو معلولی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از ادامه واگذاری ۳۲ واحد دیگر به خانواده مددجویان دو معلولی تا پایان سال در این شهرستان خبر داد.

۴۶

کد خبر 1281205

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهزیستی فقر مسکن وام و تسهیلات مسکن مسکن مهر استان لرستان ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس سپاه پاسداران خلیج فارس نفتکش باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان

امروز در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر کشور با حضور رییس جمهور تحویل متقاضیان شد.

 سهم استان کردستان از این میزان، ۷۳۸ واحد بود که امروز با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین و مدیران استان به صورت نمادین یکی از این واحد‌های مسکن مددجویی در روستای کوله هرد از توابع شهرستان سنندج واگذار شد.

در اسفندماه سال ۱۴۰۱، ۲۳ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در این بخش تکمیل و تحویل متقاضیان شده بود که با مجموع آن تاکنون ۵۶ هزار و ۸۶۳ واحد به مددجویان کمیته‌امداد در دولت سیزدهم تحویل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان
  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر