Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی فرد، با بیان اینکه نیاز است مسئولان کشوری به یاری مردم استان بیایند و در رفع مشکلات کمک کنند، گفت: در دنیای امروز مقاومت حرف اول را می زند و امنیت در سایه مقاومت محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد»، امروز (جمعه 29 تیر) در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، بر توجه به قرآن و فراگیری معارف دینی و اهل بیت (ع) از سوی جوانان تاکید کرد و گفت: معراج یکی از بحث های بسیار مهم و وسیع است که می توان به آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رسیدگی مشکلات مناطق سیل زده باید تا زمانی که آرامش به این مناطق بازگردد، ادامه داشته باشد، افزود: برخی مناطق اهواز به ویژه مناطق حاشیه ای شهر همچنان درگیر مشکلات قطعی آب هستند و در برخی مناطق تنها دو ساعت آب شرب دارند که این مساله باید هر چه سریع تر از سوی مسئولان مربوطه مرتفع شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به اینکه مطالبات مردم خوزستان زیاد ولی توان مسئولان استانی محدود است، تصریح کرد: مسائل و مشکلات خوزستان تنها با اعتبارات استانی حل نمی شود و نیاز است مسئولان کشوری به یاری مردم استان بیایند و در رفع مشکلات کمک کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحرکات اخیر در منطقه و جهان برای توقیف نفتکش ها اشاره کرد و اذعان داشت: باید به آمریکا و ایادی وابسته یادآوری کنیم که در اوایل انقلاب با وجود پایین بودن قدرت و توان نظامی کشور، توانستیم تعدادی از نفتکش های آمریکا و انگلیس را با موشک های جمهوری اسلامی ایران به قعر دریا بفرستیم.

 

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه امروز ایران قدرت اول منطقه و پنجمین قدرت نظامی دنیاست، اضافه کرد: آمریکا بداند در دنیای امروز مقاومت حرف اول را می زند و امنیت در سایه مقاومت محقق می شود و حرف امروز ایران «موشک جواب موشک» و «نفتکش جواب نفتکش» است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مقاومت سازمان بهزیستی روزنامه امام رضا ع شیراز شبستان یزد خطبه های نماز جمعه تقوا حجت الاسلام موسوی فرد خطبه های نماز جمعه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد که در تاریخ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شود. 

 

 

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز