Web Analytics Made Easy - Statcounter

‏ حجت الاسلام هاشمی گفت: قدرت حزب الله لبنان به لحاظ توان هجومی، موشکی و پهبادی در عرصه نیروی زمینی، دریایی و هوایی افزایش چند برابری داشته است و قابل مقایسه با گذشته نیست و لذا نصرت جبهه مقاومت اسلامی در سایه همبستگی، حمایت مسلمانان تحقق می یابد.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های نماز جمعه (۲۸ تیر) که به همت کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) شهرستان بوشهر برگزار شد با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه و  روحانیون، اظهار داشت: ائمه جمعه پیگیری برای رفع مشکلات مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهند و سلوک و رفتار مردمی ائمه جمعه در راستای توجه به برطرف کردن نیاز مردم یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با اشاره به جایگاه ویژه ائمه جمعه تاکید ویژه‌ای بر حمایت از جهت‌گیری‌ها و جریان‌های انقلابی داشتند.

 

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید همه مردم را مورد مهر و محبت خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: وظیفه همه کمک کردن به جریان‌های انقلابی که در مسیر انقلاب، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری قرار دارد است

 

وی تصریح کرد: ائمه جمعه در انتقادات خود نسبت به مسئولان هدفی جز تقویت نظام و خدمت به مردم ندارند و این مهم در راستای استحکام مبنای نظام و برطرف کردن مشکلات و گرفتاری‌های ملت مردم است..

 

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص دزدی دریایی انگلستان و توقیف کشتی نفت کش ایرانی بیان کرد: ایران با تمام توان خود جواب دندان شکنی به این اقدام انگلستان می دهد.

 

هاشمی ادامه داد: در این شرایط اروپائیان با روحیه متکبرانه ای که دارند همواره از جمهوری اسلامی ایران توقع دارند به برجام متعهد باشد.

 

وی با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان به مناسبت سالگرد جنگ ۳۳ روزه اضافه کرد: هشدار رهبر حزب الله لبنان در وارد شدن به الجبیل در صورت هرگونه تجاوزی از سوی رژیم صهیونیستی لرزه بر تن آنان انداخت.

 

امام جمعه موقت بوشهر گفت: قدرت حزب الله لبنان به لحاظ توان هجومی، موشکی و پهبادی در عرصه نیروی زمینی، دریایی و هوایی افزایش چند برابری داشته است و قابل مقایسه با گذشته نیست و لذا نصرت جبهه مقاومت اسلامی در سایه همبستگی، حمایت و همراهی مسلمانان موحد منطقه تحقق می یابد.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: آنچه جامعه امروز به آن نیاز دارد رعایت تقواست و ائمه جمعه باید مصادیق این اصل را در خطبه های نماز جمعه برای مردم تبیین کنند.

 

وی اضافه کرد: رعایت تقوا در فضای مجازی از جمله الزامات و ضرورت‌هایی است که جامعه باید به آن توجه داشته باشد.

 

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: رواج دروغ، تهمت و افترا در فضای مجازی از جمله گرفتاریهای فضای مجازی است که امروز جامعه با آن روبه رو است.

 

هاشمی برضرورت رعایت تقوا در مسائل خانوادگی، در رابطه زوجین، معامله و کار و جلوگیری از اسراف در عروسی ها و عزاداری ها در سطح جامعه تاکید کرد.

 

وی همچنین بر ضرورت ایجاد امید و نشاط در جامعه و تقویت روحیه خلاقیت و ابتکار در جامعه تاکید کرد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مقاومت سازمان بهزیستی روزنامه امام رضا ع شیراز شبستان یزد خطبه های نماز جمعه تقوا جبهه مقاومت اسلامی بیانات مقام معظم رهبری هفته وحدت خطبه نماز جمعه سید حسن نصرالله استان بوشهر خبرگزاری شبستان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود