Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه نروژ که به عنوان میانجی‌گر در مذاکرات دولت و اپوزیسیون ونزوئلا عمل می‌کند، در بیانیه‌ای بی سابقه درباره پیشرفت این مذاکرات اعلام کرد، گفتگوها بین دو طرف در باربادوس ادامه می‌یابد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این وزارتخانه در بیانیه خود آورده است: نمایندگانی از طرف‌های درگیر ونزوئلا به مذاکرات با ابتکار عمل دولت نروژ و با هدف همکاری ادامه دار و موثر بودن آن ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات در روزهای آتی برای یافتن راه‌هایی به منظور حل بحران سیاسی در این کشور آمریکای لاتین از سر گرفته می‌شود.

خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا در ژانویه سال جاری میلادی پس از آنکه انتخاب مجدد نیکولاس مادورو را به عنوان رئیس جمهوری این کشور زیر سوال برد و آن را همراه با تقلب دانست، علیه وی دست به کار شد اما مادورو، وی را دست نشانده دولت آمریکا می‌داند و علت مشکلات اقتصادی کشورش را تحریم‌های آمریکا اعلام کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ونزوئلا اپوزیسیون دولت قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی مسعود رجوی میدان حسن آباد شورایاری ها علیرضا دبیر آیت الله حقانی حذف یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»

به گزارش خبرنگار مهر، به همت مدرسه مطالعات دین باشگاه‌اندیشه نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت» برگزار می‌شود.

سخنرانان این نشست عبدالمجید مبلغی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سیدمحمدعلی حسینی‌زاده عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و حسن اجرایی (نویسندۀ کتاب) هستند.

نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت» روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ در شبستان باشگاه اندیشه واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه نایبی، پلاک ۲۳ برگزار می‌شود.

حضور برای عموم در این نشست آزاد و رایگان است.

کد خبر 6082680 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد