Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبری معاون جوانان هلال احمراستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: هلال احمر استان ایلام در قالب سر تیم‌های طرح ملی پیمان و تیم سحر در راستای اجرای پروژه توانمند سازی محلی با رویکرد اجتماع محور در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاشیه نشین سرطاف مشغول انجام فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح توانمند سازی و توسعه مناطق حاشیه نشین با رویکرد اجتماع محور در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد از طریق برنامه‌های بشر دوستانه هلال احمر به کودکان، نوجوانان و جوانان است.

علی اکبری اظهار کرد: در این پروژه جوانان هلال احمر تنها به موضوع اعتیاد نپرداخته، بلکه به تمام جنبه‌های آسیب‌های اجتماعی مانند کاهش خشونت، کار آفرینی، گفت و گوی بشر دوستی و غیره نیز در بین برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد پرداخته و آموزش‌های کافی را به جامعه هدف در مناطق حاشیه نشین ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد : اجرای برنامه‌های متنوع در بین کودکان و دانش آموزان مناطق حاشیه نشین سرطاف توسط تیم سحر و سرتیم‌های طرح ملی پیمان با استقبال خوب والدین مواجه شده است.

معاون جوانان هلال احمر استان ایلام افزود: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد، ایستگاه نقاشی، بازی‌های متنوع بومی و محلی، آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، شعر خوانی و معرفی اصول و اهداف جمعیت هلال احمر در بین کودکان و نوجوانان نیز از دیگر خدمات تیم سحر و سر تیم‌های طرح ملی پیمان هلال احمر در منطقه حاشیه نشین سرطاف از توابع شهرستان ایلام بود.

گفتنی است طرح ملی پیمان از اوایل تیر ماه آغاز شده و به مدت ۶ ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ن

اجرای فعالیت‌های بشر دوستانه هلال احمر در منطقه سرطاف ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد

  سید محمد مهدی سجادی  در حاشیه بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان  گفت: براثر بارش‌های اخیر و شدت گرفتن برخی از مناطق شهری و روستایی در جنوب استان‌ آسیب دیدند و تعدادی از محورهای مواصلاتی مسدود شد.

وی با بیان اینکه نیروهای عملیاتی هلال‌احمر همواره در زمان‌های هشدار هواشناسی با امکانات و تجهیزات آماده باش هستند، گفت: براثر آبگرفتگی‌های اخیر و مسدود شدن راه‌ها ارتباط محور چابهار به نیکشهر برقرار شده و رفت و آمد در حال انجام است، تلاش برای بازگشایی محور چابهار _کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به عملیات امداد هوایی با انجام ۸۳ سورتی پرواز در مناطق سخت گذر سیل زده این استان توسط بالگرد، بیان کرد: این پروازها برای انتقال اقلام زیستی و سایر اقلام برای رساندن به اهالی روستاهای در محاصره سیلاب انجام شده است.

سجادی ادامه داد: ۴۷۷ نیروی عملیاتی در قالب ۹۹تیم با بکارگیری ۹۵ دستگاه خودروی امدادی و تجهیزات سیلاب از شهرستان‌های تحت تاثیر به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات ها نیز ۲۲۷۶ تخته پتو، ۳۱۵ دستگاه چادر امدادی، ۲۸۶۰ کیلو گرم نایلون پوششی، ۴۹۲۸ بطری آب معدنی، ۱۱۸۸ تخته موکت، ۱۵۴۰ بسته غذایی ۱۰ روزه و ۴۹۱ بسته غذایی ۷۲ ساعته و دیگر اقلام توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امدادرسانی به مناطق سیل زده توسط نیروهای هلال احمر تا بازگشت آرامش به منطقه تداوم می‌یابد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده