Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@14:39:12 GMT

مفقود شدن یک ملوان آمریکایی در خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۷۴۰

مفقود شدن یک ملوان آمریکایی در خلیج فارس

خبرگزاری مهر: به نقل از سی ان ان، نیروی دریایی آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یکی از ملوانان ناو هواپیمابر «یو. اس. اس. آبراهام لینکلن» در خلیج فارس ناپدید شده و عملیات جستجو برای یافتن وی در جریان است.

بر اساس بیانیه ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا نوشت که در حال حاضر چهار کشتی از آمریکا، اسپانیا و پاکستان در حال جستجوی ملوان مفقود شده در دریای عرب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملوان پس از آنکه گزارش شده است که یک نفر از عرشه آبراهام لینکلن سقوط کرده، در فهرست نیروی وظیفه با وضعیت مکانی نامعلوم قرار گرفته است.

ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن دو ماه پیش به بهانه افزایش «توان بازدارندگی» آمریکا در برابر ایران به منطقه آمده و از آن زمان در دریای عرب مستقر شده است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: مفقود شدن ملوان آمریکایی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام شاعران کهن و معاصر بر کوچه‌های یک محله در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نخستین کوچه این محله به نام مولانا و آخرین آن با یاد شهریار از شعرای کهن و معاصر ادب پارسی مزین است.
چهار کوچه دیگر هم سنایی- فرخی – بیهقی و سعدی نام دارند.
این نامگذاری سبب شده تا شماری از ساکنان خوش ذوق بندرعباس این شش کوچه را به نام محله شاعران توصیف کنند.
آموزش و پرورش هرمزگان نیز برای توسعه فرهنگ و ادب پارسی در مدارس متوسطه پسرانه و دخترانه کارگاه‌های شعر و نثر فارسی راه اندازی کرده است.

بیشتربخوانید:نماینده ولی فقیه در دیدار با هنرمندان استان: هنر مکتبی ماندگار است.
نغمه حکمت شعار دبیر ادبیات دبیرستان دخترانه نور الهدی در بندرعباس به مناسبت اول اردیبهشت روز گرامی داشت سعدی و نثر فارسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت با همکاری دیگر دبیران ادبیات و علاقمند به شعر و ادب فارسی تلاش می‌شود تا دانش آموزان در نوشتار و گفتار خلاق تربیت شوند.

دیگر خبرها

  • ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود
  • نام شاعران کهن و معاصر بر کوچه‌های یک محله در بندرعباس
  • برگزاری ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان
  • اظهارات مهم فرمانده ارشد ارتش درباره استقرار ناوگروه‌های ایران در دریاها
  • از نبرد دریایی ایران با آمریکا چه می‌دانید؟
  • ببینید | تصاویر رویایی خلیج فارس از زاویه اتاقک شیشه‌ای ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس