Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت سازمان ملل در لیبی خواستار آزادی فوری نماینده زن پارلمان لیبی و همسرش شد که گفته می‌شود شبانه از منزلشان در شهر بنغازی ربوده شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، هیئت سازمان ملل در لیبی تاکید کرد، سرکوب صدای زنان در جایگاه‌های تصمیم‌گیری را به هیچ وجه نمی‌پذیرد. این هیئت بار دیگر بر پایبندی خود به حمایت از نقش مهم زنان لیبی در برقراری صلح و مشارکت‌ کامل آنها در عرصه سیاست و تصمیم‌گیری تصریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهام سرقیوه، نماینده پارلمان لیبی از خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی و حمله‌اش به طرابلس انتقاد کرده بود.

پیش از این شورای ریاستی لیبی در دولت وفاق ملی مستقر در طرابلس از سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی خواسته بود برای آزادی این زن ربوده شده وارد عمل شوند. این شورا همچنین خواستار شناسایی محل سرقیوه شد و مقامات امنیتی بنغازی را مسؤول ربوده شدن وی دانست. اما اداره امنیتی این شهر وجود سرقیوه در حوزه استحفاظی خود را رد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لیبی پارلمان نماینده قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی مسعود رجوی میدان حسن آباد شورایاری ها علیرضا دبیر آیت الله حقانی حذف یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بیروت، امروز جمعی از شخصیت‌های دینی اردوگاه‌های فلسطینی درلبنان با تجمع در برابر دفتر منطقه‌ای این نهاد رسمی سازمان ملل در بیروت، خواستار تغییر عملکرد آنروا در اردوگاه‌های فلسطینی شدند.
آوارگان فلسطینی تاکید می‌کنند مدیریت جدید آنروا کارمندان فلسطینی طرفدار مقاومت را از این آژانس اخراج می‌کند و بدنبال اطلاعاتی درباره آوارگان فلسطینی است که می‌تواند تامین کننده خواست سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی باشد.
محمود الصدیق، رئیس هیئت علمای فلسطین در لبنان، خواستار بازنگری جدی درعملکرد آنروا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
شیخ علی یوسف - از علمای فلسطین
شیخ بسام کاید - از علمای فلسطین
شیخ محمود الصدیق - رئیس هیئت علمای فلسطین

دیگر خبرها

  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیق بین المللی درباره گور‌های جمعی شد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است