Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@05:09:37 GMT

سازمانی که مقابل دشمن می ایستد، جهاد کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۷۹۹

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان مطرح کرد: نماینده مجلسی که دغدغه حضور بانوان در ورزشگاه ها را عنوان می کند، با فریب وارد مجلس شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مهدی رنجبر در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه در مسجد جامع اردستان، اظهار کرد: هر سازمان و ارگانی که برای نظام جمهوری اسلامی کار می کند و مقابل دشمنان بایستد، یک نوع جهاد انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از ارگان هایی که در راه پایداری نظام نوعی جهاد انجام می دهد، شورای نگهبان است، افزود: شورای نگهبان از شش نفر حقوقدان و شش نفر فقیه تشکیل شده که یکی از وظایف آنان نگهبانی از قوانینی است که قرار است در مجلس برای کشور تصویب شود.

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان اظهارکرد :شنیده می شود، افرادی که قوه قضاییه به عنوان حقوقدان به مجلس معرفی کرده اعلام وصول نمی شود و متاسفانه افرادی در هیئت رئیسه مجلس هستند که دوست ندارند افراد انقلابی که رئیس قوه قضاییه معرفی کرده جز حقوقدانان باشند.

رنجبر همچنین تصریح کرد: اینگونه اقدامات نشان می دهد برخی از افرادی که در مجلس هستند دنبال منافع شخصی خود می گردند به جای آن که منافع کشور برایشان مهم باشد. امیدواریم اینگونه شایعات کذب باشد.

وی با بیان اینکه هرگاه نگاه مسئولی انقلابی و جهادی نباشد ممکن است اتفاقات ناگواری بیفتد، تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف شورای نگهبان نظارت بر قوانینی است که مجلس تصویب می کند.  

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان یکی از اصلی ترین وظایف شورای نگهبان را نظارت بر انتخابات به غیر از انتخابات شورای شهر دانست و افزود: متاسفانه به دلیل اینکه یک مقدار نظارت ها بر انتخابات شورای شهر ضعیف است و ساز و کار قانون دقیقی ندارد اتفاقات ناگواری می افتد و بسیاری از اعضای شورایی که تایید شدند به دلایل مختلف از سمت خود عزل شدند.

رنجبر با بیان اینکه یکی از وظایف شورای نگهبان بررسی صلاحیت افرادی است که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان ثبت نام می کنند، گفت: گاهی مردم به تایید صلاحیت شورای نگهبان خرده می گیرند. تایید صلاحیت شورای نگهبان بر این منزله نیست که این نامزد به طور صد در صد اصلح است. شورای نگهبان حداقل ها را تایید می‌کند و بعد از این موضوع مردم هستند که باید فرد اصلح را انتخاب کنند. 

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان با بیان اینکه بعضی از تاییدیه های شورای نگهبان به دلیل این است که برخی افراد برای اولین بار است خودشان را مطرح می کنند، گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس بجای اینکه دغدغه نظام و انقلاب را داشته باشند موضوعاتی مانند کنسرت و حضور بانوان در ورزشگاه ها را عنوان می کنند که اینگونه افراد با فریب وارد مجلس شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود

وی گفت: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه‌ پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه‌ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر مشارکت مردم برای جهش تولید نیز برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.

آیت‌الله جنتی ابراز امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک‌کُش فهمیده باشد دوران بی‌پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

وی در خصوص حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز گفت: همه کسانی که چشمان خود را به روی جنایات غیرانسانی آن بسته‌اند بدانند که بر اساس سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.

آیت‌الله جنتی در همین رابطه تاکید کرد: آن‌ها که تمام موازین و قواعد بین‌المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده‌اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227500 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند /هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت