Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:اقدامی که ما برای پرداخت طلب پروپیچ کردیم به نام ما و به کام باشگاه پدیده شد.به گزارش بلاغ، امیر حسین فتحی با اشاره به مختومه شدن پرونده پروپیچ در برنامه ورزش و مردم گفت: پروسه پروپیچ بسیار طولانی بود، نامه های متعددی را از شهریور ماه به فیفا نوشتیم که آنها هیچکدام را قبول نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها مدعی شدند که پرداخت طلب این بازیکن از محل درآمدهای فدراسیون در فیفا امکانپذیر نیست.

وی افزود: دو سه هفته پیش با آقای تاج صحبت کردم که اگر امکان دارد این کار را خودمان انجام دهیم. چندین و چند بار با رئیس کمیته انضباطی فیفا و روسای مختلف کمیته های فیفا صحبت کردم. چند بار با نمایندگان سفارت ایران در زاگرب صحبت کردم و حتی پول نقدی را در سفارت گذاشتیم که اگر فیفا درخواست ما را قبول نکر خدای ناکرده مشکلی ایجاد نشود.در نهایت اتفاقی که رخ داد با رایزنی های مختلف صورت گرفت.

فتحی تاکید کرد: کاری که ما کردیم گفتند برای باشگاه دیگر لیگ برتر ما هم به ثمر نشست.ظاهرا پرونده مشابهی هم باشگاه پدیده دارد که به نام ما و به کام باشگاه پدیده شد. دیروز که نامه باشگاه استقلال ارسال شده نامه باشگاه پدیده هم به فدراسیون رفته است. امیدواریم این کار الگویی باشد برای همه. ما در همه زمینه ها اگر اراده ای داشته باشیم قطعا می‌توانیم. امیدوارم پول فدراسیون فوتبال هم برسد و خرج زیر ساخت‌ها شود.

مدیرعامل استقلال در خصوص جدایی پاتوسی گفت: آقای تاج به تنگناهای فدراسیون اشاره کرد و همین مشکلات به باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس تسری پیدا می‌کند. شما دیدید که فیفا اصلا قبول نکرد پول را به حساب فدراسیون بریزد. ما پول پاتوسی را برای پروپیچ می‌گذاشتیم. اگر ما 10 بازیکن می‌گرفتیم و محروم می‌شدیم بی نتیجه بود ضمن آنکه به درخواست سرمربی استقلال اولویت ما جذب فوروارد بود. این وعده را هم به هواداران استقلال می‌دهم که بازیکنی در حد پاتوسی جذب استقلال خواهد شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر چند رای سنگین صادر کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.

از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898846

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است