Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید محمدی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در حاشیه چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان و در گفت‌‌‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کارگاه توجیهی ـ آموزشی ویژ متسابقان قرآنی شامگاه گذشته، ۲۷ تیرماه با حضور داوران استان و ناظر مسابقات قرآن سازمان اوقاف در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگاه آموزشی با حضور استاد زاهد مرادی از اساتید برجسته قرآنی استان و از داوران این دوره از مسابقات قرآنی برگزار شده است.

محمدی بیان کرد: در کارگاه توجیهی ـ آموزشی آیین‌نامه داوری و نقاط کلیدی در زمان مسابقات قرآن توسط استاد زاهد مرادی به متسابقان ارائه شد.

وی اعلام کرد: این کارگاه آموزشی با نظارت علی آسترکی، ناظر مسابقات چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف کشور برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به داوران این دوره از مسابقات قرآنی بیان کرد: استاد اسماعیل تمهیدی، استاد سیدعباس حسینی، استاد زاهد مرادی، استاد وحید وکیلی و استاد حمیدرضا مسجدی داوران بخش آقایان این دوره از رقابت‌های قرآنی هستند.

وی یادآور شد: چراغعلی، ژاله حیدری‌مقدم، شایسته درویشی، لیلا بایست و رحیمی کار داوری بخش بانوان را انجام می‌دهند و ناظر بخش بانوان امیر سرداری اعزامی از سازمان اوقاف هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان مسابقات قرآن اوقاف کارگاه توجیهی آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز

به‌مناسبت هفته بزرگداشت سعدی شیرازی، کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان و نوجوان معاصر» ویژه کتابداران، فعالان فرهنگی حوزه کودک و نوجوان و اعضای نونگاه و نوجوان کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور و تدریس فرهاد حسن‌زاده و مژگان شیخی دو نویسنده مطرح ادبیات کودکان و نوجوان اجرا خواهد شد.

کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان نوجوانان معاصر» امروز دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شهر شیراز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این دوره آموزشی را به صورت زنده از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars مشاهده کنند.

این دوره آموزشی به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم