Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه «برگزاری انتخابات شورایاری ها منع قانونی ندارد»، گفت: در خصوص انتخابات شورایاری ها قانون معینی نداریم اما منع قانونی نیز برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.
حسن کامران در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نامه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به سران قوا مبنی بر غیر قانونی بودن برگزاری انتخابات شورایاری ها بیان کرد: ما برای برگزاری انتخابات شورایاری ها قانون مصوبی نداریم و در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نیز یکبار در زمینه شوراهای محلی بحث شد اما به نتیجه ای نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه اظهار کرد: ساز و کار برگزاری انتخابات شورایاری ها در قانون دیده نشده است اما از لحاظ قانونی نیز منعی برای برگزاری انتخابات شورایاری ها وجود ندارد و مردم خود عده ای را انتخاب می کنند و این افراد در قالب شورایاری نقش مشورتی را در کنار شوراهای شهر دارند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: اما مسئله ای که اینجا وجود دارد کارآمدی این شورایاری‌هاست اگر این افراد بازیچه دست دیگران نشوند و نقش مفیدی داشته باشند وجود چنین گروهی در نقش مشورتی منع قانونی ندارد.
کامران در پایان با بیان اینکه «این گروه اختیار قانونی ندارند و صرفاً نقش مشورتی دارند»، تصریح کرد: متاسفانه ما امروز شاهد هستیم که دولت ها در کار شوراها که اختیارت قانونی نیز دارند دخالت می کنند. در خصوص شورایاری‌ها نیز عمدتاً اجازه نمی دهند به درستی نقش خود را ایفا کنند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصفهان انتخابات رئیس سازمان بازرسی کل کشور قانون نماینده مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • کشف حجاب وارداتی است!
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • با تعطیلی پنجشنبه دستمزد کارگران کم می‌شود؟