Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی در بیروت با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید حسن نصرالله در این دیدار با قدردانی از حمایت های قاطع و موثر رهبری و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در کمک به تثبیت صلح و امنیت منطقه بویژه در لبنان، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، آمریکا قادر به تحمیل جنگ نظامی علیه ایران نیست اما کاخ سفید می داند اگر جنگی علیه ایران روی دهد همه منطقه درگیر می شود و قطعا پایان آن را آمریکا رقم نخواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*آمریکا قادر به تحمیل جنگ نظامی علیه ایران نیست

دبیرکل حزب‌الله لبنان در مورد فلسطین گفت: مقاومت تنهاترین و قوی ترین گزینه برای مقابله با جنایات ، تجاوزات و جاه طلبی های صهیونیست ها است.

وی در همین بخش افزود: طرح سیاسی و دموکراتیک جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصلی و تاریخی فلسطین و با حضور همه ادیان الهی اعم از مسلمان ، یهودی و مسیحی ، طرحی سیاسی،منطقی و واقع بینانه است که بر مبنای آن ساکنان اصلی قلسطین در مورد سرنوشت خود تصمیم خواهند گرفت اما صهیونیست های غاصب ، بی منطق ترین موجودات روی زمین هستند و فقط و فقط زبان مقاومت را می فهمند.

سید حسن نصرالله با پوشالی خواندن طرح باصطلاح معامله قرن آمریکا در مورد فلسطین اشغالی افزود: ما با یهودیان مشکلی نداریم اما صهیونیست ها ریشه فساد و ایجاد ناامنی در منطقه هستند. البته یهودیان نباید گرفتار سیاست های اشغالگرانه صهیونیستی شوند . ما می گوییم یهودیان مهاجر به فلسطین اشغالی باید به اشغال فلسطین پایان دهند.

دبیرکل حزب الله لبنان در مورد تحولات منطقه افزود: به برکت خون شهدای حزب‌الله، امروز مقاومت در عالی ترین وضعیت قرار دارد اما آمریکا و صهیونیست ها به اقدامات خصمانه خود علیه امنیت منطقه ادامه می دهند مثلا آمریکایی ها در سوریه برای جلوگیری از پاکسازی آخرین بقایای تروریست ها تلاش می کنند و در جهت تداوم بحران ، با روش های مختلف ،مانع از بازگشت آوارگان سوری به کشورشان هستند. البته در این سیاست های مداخله گر در منطقه هم قطعا شکست خواهند خورد.

در این دیدار حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل ضمن تبریک سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه و عرض تسلیت بمناست درگذشت همشیره دبیرکل حزب الله لبنان ، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و همچنین مناسبات دو جانبه پارلمانی و سیاسی میان تهران و بیروت را تبیین کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حزب الله لبنان سید حسن نصرالله آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، منطقه بیت هیلل در نزدیکی کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه صهیونیست بر اثر حمله پهپادی خبر دادند.

منابع خبری از شنیده شدن صدای دو انفجار در الجلیل علیا خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تایید این حمله بیان کرد: دو پهپاد از لبنان به سمت ما روانه شده و در بیت هیلل منفجر شدند و حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6080025

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم
  • قدردانی احزاب ملی لبنان و فلسطین از عملیات «وعده صادق»
  • هیچ دولتی در کاخ سفید قادر به بستن شیر نفت ایران نیست
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • تایید زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست در عملیات حزب‌الله لبنان