Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال جوانان ایران در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان از روسیه شکست خورد. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال جوانان ایران در دومین بازی خود در چارچوب بیستمین دوره مسابقات قهرمانی پسران زیر 21 سال جهان که در بحرین در حال برگزاری است، به مصاف روسیه رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی در ست نخست با دفاع روی تور بهتر با نتیجه 25 بر 21 پیروز شدند، ولی روس‌ها در ست دوم با تقویت دفاع روی تور و اسپک‌های خود 21 بر 25 برنده بودند. تیم ایران در ادامه و در ست سوم 25 بر 23 پیروز شد، ولی این روس‌ها بودند که با کسب نتیجه 21 بر 25 به سود خود در ست چهارم باعث شدند تا تعیین تیم برنده به ست پنجم کشیده شود. روسیه در ست پنجم 16 بر 14 برنده شد تا علی‌رغم بازی خوب تیم ایران، حریف اروپایی پیروز این میدان باشد.

داورانی از بحرین و بلغارستان، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. تیم ایران در بازی سوم و سرنوشت‌ساز خود از ساعت 15:30 فردا (شنبه) به مصاف جمهوری چک خواهد رفت.

والیبال جوانان جهان| برتری مطلق ایران در سرویس/ اسفندیار، امتیازآورترین بازیکن شد

پیش از این بازی، تیم‌ جمهوری چک در سه ست متوالی با نتایج مشابه 25 بر 21 تونس را شکست داده بود، تا قهرمان آفریقا با دو باخت، امیدی برای صعود نداشته باشد.

روسیه که با 10 مدال طلا، رکورددار عنوان قهرمانی جهان در رده سنی 21 سال است در بازی روز گذشته خود 3 بر یک جمهوری چک را شکست داد و فردا به مصاف تونس می‌رود.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان ایران مقابل روسیه


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال جوانان پسر کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال آینده آماده می‌کند، دیروز در نخستین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم قدرتمند روسیه رفت که با نتیجه ۲۵-۲۶ حریف قدرتمند اروپایی خود را شکست داد. شاگردان شریف مومن در نیمه اول، بازی بسیار خوب و قدرتمندی در دفاع و حمله انجام دادند و با درخشش دروازه بان خود با نتیجه ۱۷_۱۶ مقابل تیم فیزیکی و با قدرت بدنی بالای روسیه پیروز شدند. بازی خوب تیمی جوانان ایران در نیمه دوم هم ادامه داشت و در نهایت توانستند روسیه را با اختلاف یک گل شکست داده و بازی زیبایی را از خود به نمایش بگذارند.

تیم جوانان روسیه در طی اقامت خود در ایران دو بازی دیگر در روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه در تالار فدراسیون هندبال مقابل تیم ملی جوانان ایران برگزار خواهد کرد.

تیم هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند که از ۲۱ تیر تا یکم مرداد ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد.

تیم نوجوانان ایران نیز که در روسیه و در رقابت‌های مسکو حاضر شده است در دومین بازی خود مغلوب نوجوانان روسیه شد و امروز در آخرین بازی در این رقابت‌ها دوباره به مصاف روسیه می‌رود.  

دیگر خبرها

  • دو شکست و یک برد حریف نامدار اروپایی مقابل هندبالیست‌های جوان ایران
  • سرنوشت غریب ایرانی‌ها در روسیه! (+عکس)
  • قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در ترکیه
  • کسب دومین پیروزی تیم هندبال جوانان ایران
  • نشانی: داغستان روستای پارسی!+ تصاویر | ماجرای عجیب و سرنوشت غریب ایرانی‌ها در روسیه! | سند جالب سید مازندرانی کدخدای روستا را ببینید
  • سرنوشت غریب ایرانی‌ها در روسیه!
  • وداع تلخ یاران اسماعیل‌نژاد با جام ایتالیا در شب مصدومیت لژیونر والیبال ایران
  • پیروزی تیم هندبال جوانان ایران مقابل روسیه
  • فولام ۳ - ۰ تاتنهام/ شکست تحقیرآمیز شاگردان پوستکوگلو در دربی لندن + فیلم
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| طبیعت شکست دور رفت را جبران کرد/ جدال تیم‌های دوم و هفتم به مسابقه سوم کشید