Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین المپیاد ملی ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر سراسر کشور با حضور ۱۴۰۰ ورزشکار از ۱۲۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی سراسر کشور در دانشگاه الزهرا (س) آغاز شد. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهارمین المپیاد ملی ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از رقابت‌های المپیاد با حضور 1400 دانشجوی دختر از 126 دانشگاه و موسسه آموزش عالی سراسر کشور  تا پایان تیر به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) تهران برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها دانشجویان تمامی بخش‌های آموزش عالی به غیر از دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت حضور دارند و دانشجویان در 9 رشته والیبال چهار نفره، بسکتبال 3 در 3، هند پلو، هفت سنگ، دارت، طناب‌زنی، فریزبی، آمادگی جسمانی و فوتبال گل کوچک به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

هدف از برگزاری این المپیاد توسعه و ترویج فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه‌ها و سوق دادن دانشجویان دختر به سمت فعالیت‌های ورزشی است. شعار این المپیاد  «ورزش دانشگاهی پیشرو در توسعه ورزش همگانی» و هدف از برگزاری آن افزایش شادابی و نشاط و سلامتی در بین دانشجویان دختر با ترویج فعالیت‌های ورزشی است.

المپیاد ملی ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر سراسر کشور نیز از سوم تا هشتم مرداد ماه سال جاری با حضور نزدیک به دو هزار دانشجو از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور در 9 رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه بوعلی همدان برگزار می‌شود و طبق برآوردهای اولیه حدود 160 تا 170 دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور در این رویداد حضور خواهند داشت.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا| پایان کار کاروان ایران با 7 طلا، 3 نقره و 7 برنز+ اسامی مدال‌آوران

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط یونیورسیاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یونیورسیاد یونیورسیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه

در کنار سکوت مقامات آمریکایی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان، اما جامعه دانشگاهی این کشور به ویژه دانشجویان به طور گسترده در حال نشان دادن مخالفت خود با این موضوع است. دانشگاه‌های ایالات متحده اکنون به محلی برای انتقاد از سیاست‌های رژیم صهیونیستی بدل شده است. 

به گزارش الجزیره، دپارتمان پلیس نیویورک امروز (سه شنبه) اعلام کرد طی تظاهرات دانشجویان در دانشگاه نیویورک ۱۳۳ دانشجو دستگیر شده و پس از احضار دادگاه آزاد شدند. 

این موضوع پس از آن رخ می‌دهد که تظاهرات معترضان به رژیم صهیونیستی در دانشگاه ییل، کلمبیا و سایر دانشگاه‌های بزرگ آمریکا تشدید شده و پلیس نیویورک برای جلوگیری از سرایت این مسئله به دانشگاه این ایالت، اقدامات پیشگیرانه انجام داد. 

سخنگوی دانشگاه نیویورک در این زمینه گفت: تصمیم برای مداخله پلیس در این تظاهرات پس از آن گرفته شد که معترضان دیگری که تصور می‌شد بسیاری از آنها ارتباطی با دانشگاه نیویورک نداشتند، موانع ایجاد شده در اطراف محیط دانشگاه را شکستند. 

تظاهرات در دانشگاه ام آی تی، میشیگان و ییل نیز با بازداشت گسترده دانشجویان همراه بود به طوری که ۴۷ نفر روز گذشته در این دانشگاه‌ها از سوی پلیس دستگیر شدند. 

پیش از این ریاست دانشگاه هاروارد به دلیل فشار لابی‌های صهیونیست به دلیل عدم جلوگیری از برگزاری تجمعات همبستگی با فلسطینیان در دانشگاه مجبور به کناره گیری از سمت خود شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید