Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان ملی پوش هاکی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جدول A رقابتهای هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ برابر تیم ازبکستان بازی را واگذار کردند.به گزارش بلاغ، بانوان ملی پوش هاکی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جدول A رقابتهای هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در استادیوم موج آبی شهر چونبوری تایلند برابر تیم قدرتمند ازبکستان متحمل شکست ۴ بریک شد و با جای گرفتن در رده سوم جدول، پس از قزاقستان و ازبکستان و بالاتر از فیلیپین و نپال از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تنها گل ایران توسط مهسا خالقی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این تیم از سال ۱۳۸۸ تا کنون به هیچ تورنمنت بین المللی اعزام نشده بود.
در ادامه این رقابتها، تیم ملی هاکی مردان ایران در چهارمین بازی خود در ادامه هشتمین دوره هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در استادیوم ورزشی موج آبی چونبوری تایلند با نتیجه پرگل ۱۸ بر۲ فیلیپین را گلباران کرده و با چهارمین برد پیاپی به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
در این دیدار نوید طاهری راد به تنهایی ۸گل- رضا نوروززاده ۴گل- محمد کریمی و امیرمهدی میرزاخانیان هر کدام ۲گل و امیرمهدی میرزاخانیان و یعقوب بهرامی هر کدام یک گل برای ایران وارد دروازه حریف کردند.
تیم ایران صدرنشین گروه A در مرحله نیمه نهایی با سرمربیگری ابوالفضل یوسفی از ساعت ۱۸:۳۰ فردا شنبه ۲۹ تیرماه به وقت محلی برابر ازبکستان تیم دوم گروه B رقابت جذاب و دیدنی خواهد داشت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات

مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

 عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی 500 متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان 1:51.716 دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.

 عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

 علی آقامیرزایی در گروه اول مقدماتی کایاک 200 متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان 39.761 ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.

وی در دور نیمه نهایی  در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان 42.775 ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

 علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • الناز شفیعیان در آستانه المپیکی شدن؛ نماینده ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران