Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  تیم والیبال جوانان ایران در دومین بازی خود در چارچوب بیستمین دوره مسابقات قهرمانی پسران زیر 21 سال جهان که در بحرین در حال برگزاری است، به مصاف روسیه رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

شاگردان بهروز عطایی در ست نخست با دفاع روی تور بهتر با نتیجه 25 بر 21 پیروز شدند، ولی روس‌ها در ست دوم با تقویت دفاع روی تور و اسپک‌های خود 21 بر 25 برنده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در ادامه و در ست سوم 25 بر 23 پیروز شد، ولی این روس‌ها بودند که با کسب نتیجه 21 بر 25 به سود خود در ست چهارم باعث شدند تا تعیین تیم برنده به ست پنجم کشیده شود. روسیه در ست پنجم 16 بر 14 برنده شد تا علی‌رغم بازی خوب تیم ایران، حریف اروپایی پیروز این میدان باشد.

داورانی از بحرین و بلغارستان، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. تیم ایران در بازی سوم و سرنوشت‌ساز خود از ساعت 15:30 فردا (شنبه) به مصاف جمهوری چک خواهد رفت.

پیش از این بازی، تیم‌ جمهوری چک در سه ست متوالی با نتایج مشابه 25 بر 21 تونس را شکست داده بود، تا قهرمان آفریقا با دو باخت، امیدی برای صعود نداشته باشد.

روسیه که با 10 مدال طلا، رکورددار عنوان قهرمانی جهان در رده سنی 21 سال است در بازی روز گذشته خود 3 بر یک جمهوری چک را شکست داد و فردا به مصاف تونس می‌رود.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز