Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:46:58 GMT

اصفهان قهرمان مسابقات پومسه‌ مردان ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۰۲۰۸

اصفهان قهرمان مسابقات پومسه‌ مردان ایران شد

تیم اصفهان به مقام قهرمانی مسابقات پومسه مردان کشور رسید. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، چهاردهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی مردان کشور در 2 بخش انفرادی و تیمی از روز گذشته آغاز و اصفهان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

این دوره از مسابقات از صبح پنجشنبه 27 تیرماه به مدت 2 روز در سالن کوثر اصفهان آغاز به کار کرد, 398 پومسه‌رو از استان‌های آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان ‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان ‌جنوبی، خراسان ‌رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در آن حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهان در این دوره از رقابت‌ها با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 4 مدال برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و استان‌های تهران و مازندران به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کردند.

رقابت 4 روزه پومسه‌روهای ایران در اصفهان آغاز شدیونیورسیاد 2019 ایتالیا| فاطمه حسام به جمع 16 پومسه‌کار برتر راه یافتیونیورسیاد 2019 ایتالیا| کوروش بختیار به جمع 16 پومسه‌کار برتر راه یافت

اصفهان در 2 رده سنی کمتر از 14 سال و بالاتر از 31 سال به مدال طلا دست پیدا کرد و در رده سنی 15 تا 17 سال صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شد. در رده‌های سنی 18 تا 30 سال و بالای 43 سال اصفهان صاحب 3 مدال برنز شده و در مجموع با کسب 7 مدال به مقام قهرمانی رسید.

این مسابقات روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 تیرماه نیز در بخش بانوان ادامه یافته و حضور 323 پومسه‌رو از 24 استان آذربایجان ‌شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد در این رقابت‌ها قطعی شده است.

انتهای پیام/ن

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، روز سوم دور رفت مرحله اول گروهی مسابقات بسکتبال لیگ امید مردان کشور در گروه A برگزار شد و تیم البرز قیروکارزین برابر میزبان خود تیم پاس بندر لنگه با نتیجه ۷۵ بر ۴۰ نتیجه را واگذار کرد.
این مسابقات در ۷ گروه برگزار می‌شود.
****
مسابقات فوتسال جام رمضان در جهرم با قهرمانی تیم جاماسب حکیم خفر به پایان رسید
در این مسابقات ۱۸ تیم از شهرستان‌های جهرم و خفر با هم رقابت کردند
****************
دوره آموزشی ویژه معلمان جدید تربیت بدنی با حضور ۵۵ معلم در فارس برگزار شد.
در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با آموزش ایمن سازی فضا و تجهیزات ورزشی و درس تربیت بدنی آشنا شدند.
این دوره‌ها بصورت مستمر برای معلمان تربیت بدنی در سراسر استان برگزار می‌شود.
*****
تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران که فاطمه نوری از شهرستان کازرون را به همراه دارد در اولین دیدار خود در رقابت‌های کافا در شهر دوشنبه تاجیکستان، ۴-۲ مقابل ازبکستان به پیروزی رسید.
فاطمه نوری تنها بازیکن فارس است که در این رقابت‌ها تیم ملی را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد