Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع انگلیسی جدید اتلتیکو مارید به تمجید از سرمربی جدیدش پرداخت و او جزو بهترین مربیان دنیا معرفی کرد.به گزارش بلاغ، کایرن تریپیر، مدافع جدید اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه، سرمربی تیمش را جزو بهترین مربیان دنیا معرفی کرد.

تریپیر در مصاحبه «مارکا» اسپانیا گفت: لیگ انگلیس یکی از بهترین لیگ های دنیاست اما وقتی فهمیدم اتلتیکو مادرید به دنبال من است بیشتر از دو بار درباره پیشنهاد آنها فکر نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان انگلیسی زیادی نیستند که در خارج از انگلیس بازی کنند اما من همیشه به دنبال بازی کردن در خارج از انگلیس و مخصوصا در لالیگا بودم و یکی از آرزوهای کودکی ام بود.

وی افزود: من از سال ها پیش بازی های اتلتیکو را دنبال می کردم و به نظرم سیمئونه یکی از بهترین مربیان دنیاست. من با پوچتینو صحبت کردم و به او گفتم که فرصتی برایم پیش آمده که به اتلتیکو بروم و نمی خواهم این فرصت را از دست دهم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟

دلیل بازی نکردن مدافع جوان تیم نلی مقابل ترکمنستان مشخص شد.

طرفداری | تیم ملی فوتبال کشورمان امشب چهارمین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در خانه ترکمنستان یک بر صفر برنده شد.

این درحالی است که امیر قلعه‌نویی با توجه به شرایط نامناسب زمین ورزشگاه کپه داغ عشق آباد، محمد امین حزباوی را که در بازی رفت اولین بازی ملی خود را انجام داد به زمین نفرستاد‌.

دلیل این تصمیم سرمربی تیم ملی آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه کتف در بازی رفت بود و کادرفنی تشخیص داد در دیدار برگشت او را به زمین نفرستد تا دچار مصدومیت مجدد نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • دلیل بازی نکردن مدافع جوان تیم ملی در دیدار با ترکمنستان
  • مدافع ایران بازی با هنگ‌کنگ را از دست داد
  • گل ها و لحظات برتر؛ بهترین فصل تیری آنری در لیگ برتر انگلیس (2003/04) / فیلم