Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:05:32 GMT

بی‌احترامی باعث لغو بازی دوستانه پرسپولیس شد!

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۰۲۴۹

بی‌احترامی باعث لغو بازی دوستانه پرسپولیس شد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازی دوستانه امروز این تیم را لغو کرد. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون به دلیل بی‌احترامی حریف تدارکاتی، برگزاری بازی دوستانه امروز سرخپوشان را نپذیرفت و این دیدار را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 در زمین محل برگزاری بازی دوستانه حضور یافته و قرار بود بازی تدارکاتی از ساعت 15:30 برگزار شود، تیم حریف با تأخیر بسیار زیاد در محل مسابقه حاضر شد، اما سرمربی سرخپوشان به جهت حفظ بزرگی پرسپولیس و تأخیر در ورود تیم میهمان، این بازی را لغو و سرخپوشان را دعوت به یک بازی درون تیمی کرد.

نشست عرب با کالدرون در ترکیه/ جلسه ویژه سرمربی پرسپولیس با اعضای تیم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش ورزش سه کنعانی زادگان که ابتدای فصل جاری بعد از دو فصل حضور در الاهلی قطر به پرسپولیس برگشت و غالبا بازیکن اصلی تیمش بوده حالا به رکورد صد بازی با پیراهن تیمش رسیده است.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گزارش داد محمد حسین کنعانی‌زادگان در مصاف با صنعت نفت آبادان برای یکصدمین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و البته این جدای از بازی با سپاهان است که در جریان آن، این مدافع خوب فوتبال کشورمان در ترکیب اصلی سرخپوشان ایران در میدان حضور پیدا کرد ولی این مسابقه با امتناع بی‌دلیل حریف از حضور در میدان سه بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

این ملی‌پوش فوتبال کشورمان را راهی ملوان کرد و در ادامه باعث جدایی چند ساله‌اش از پرسپولیس شد تا در نهایت در خرداد ۱۳۹۸ به جمع سرخپوشان بازگشت.

قبل از آن، محمد حسین کنعانی‌زادگان در مقطعی که در رده‌های پایه پرسپولیس حضور داشت با راهیابی به تیم بزرگسالان، نخستین بازی خود را نیز تجربه کرد و از این جهت می‌توان او را قدیمی‌ترین بازیکن حال حاضر تیم توصیف کرد.

نکته جالب توجه اینکه کنعانی‌زادگان در بازگشت دوباره به پرسپولیس، نخستین بازی خود را مقابل صنعت نفت آبادان انجام داد. تیمی که حالا در یکصدمین بازی رسمی خود با پیراهن پرسپولیس مقابل آن قرار می‌گیرد.

او در ۹۹ بازی گذشته خود در ۶۱ پیروزی، ۲۶ تساوی و ۱۲ شکست حضور داشته است.

حضور در ۵۵ کلین‌شیت، ۷ گل زده، یک پاس‌گل و کسب یک پنالتی هم از دیگر عملکردهای او در بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دقیقه بازی در ترکیب سرخپوشان است.

دیگر خبرها

  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس