Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرناندز هیجان بالایی برای آغاز کارش در جمع روسونری‌ها دارد. 

طرفداری- مراسم معارفه تئو هرناندز، مدافع فرانسوی جدید میلان امروز برگزار شد. 

به گزارش کالچو مرکاتو، هرناندز در این نشست گفت:

از حضور در اینجا خیلی خوشحالم. استقبال خیلی خوبی از من به عمل آمد. امیدوارم بتوانم بازی‌های زیادی برای تیم انجام بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالدینی؟ حضور در کنار او مایه افتخار است. از نگاه من او بهترین مدافع کناری تاریخ فوتبال است. او را در ایبیزا ملاقات کردم و در مورد علاقه‌ام برای بازی کردن در میلان گفتم. میلان باشگاهی تاریخی است که من می‌توانم در آن خیلی پیشرفت کنم. در کودکی مالدینی الهام بخش من بود و طی سالیان اخیر از مارسلو هم خوشم می‌آمد؛ کسی که در رئال مادرید نصیحت‌های زیادی به من کرد. توجه زیادی به او داشتم اگر الان اینجا هستم، به لطف او است. 

امیدوارم مالدینی به عنوان بازیکنی تاریخی که هم پست من بود، توصیه‌های زیادی برای من داشته باشد. میلان باشگاهی بزرگ با سنتی غنی است که تصویر مثبتی از آن در خارج از کشور وجود دارد. وقتی در رئال حضور داشتم، گفتم که دوست دارم در تیمی تاریخی مثل میلان بازی کنم. 

مودریچ؟ با او بازی کردم ولی چیزی (در مورد انتقالش به اینجا) نشنیدم. حتی اگر چیزی هم شنیده باشم، نمی‌توانم چیزی بگویم (می‌خندد). رئال مادرید باشگاه خارق العاده‌ای بود ولی حالا من در باشگاه خارق العاده دیگری حضور دارم. برای کار کردن و به میدان رفتن در تمامی مسابقات اینجا هستم. امیدوارم بردهای زیادی با هم داشته باشیم و طرفداران تیم را خوشحال کنیم.

حرف‌های مالدینی؟ به من انگیزه داد. وقتی کسی مثل مالدینی می‌گوید که می‌توانم به یکی از بهترین مدافعان کناری دنیا تبدیل شوم، به وجد می‌آیم. حالا مهم این است که تلاش کنم و همیشه به فکر پیشرفت باشم.

جنبه دفاعی؟ من همچنین اینجا هستم تا بهتر دفاع کردن را یاد بگیرم. جوان هستم و فرصت زیادی برای رشد کردن در اختیار دارم. بازیکنان با کیفیت زیادی اینجا حضور دارند. من می‌توانم سرعت بالا، شوت‌های از راه دور و دریبل‌زنی را به تیم عرضه کنم اما همچنین اینجا هستم تا توان دفاعی‌ام را افزایش بدهم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز فابیو کاپلو به مادرید بازگشت، جایی که برایش حس بودن در خانه را دارد: «احساس خوبی دارم و خوشحالم که اینجا هستم.»

کاپلو که دو فصل مربی رئال بوده و هر دو بار رئال را قهرمان لالیگا کرده (1997 و 2007) دیشب از نزدیک ال‌کلاسیکو را تماشا کرد: «خوشحالم که برای اولین بار در برنابئو جدید حضور داشتم.»

برای سرمربی ایتالیایی، رئال مادرید تیم برتر بود: «من یک رئال مادرید تماشایی و فوق العاده را دیدم. همه بازیکنان با اشتیاق فراوان، همه با هم به یکدیگر کمک می کردند و سعی می کردند بازی‌ای که عقب افتاده بودند را برگردانند.»

او نقش آنچلوتی را هم تحسین کرد: «کارلو مربی ای است که می داند چگونه حرف های درست را به بازیکنانش بزند. در ال‌کلاسیکو من تغییراتی که در تیم ایجاد کرد را دوست داشتم. رئال در نیمه اول چندان خوب نبود و آنچلوتی سپس همه چیز را درک می کرد. تمام تغییرات او مثبت بودند.»

از طرفی او بارسلونای ژاوی را دوست نداشت: «من سبک بازی بارسا را دوست نداشتم. لمس توپ های بیهوده زیادی را دیدیم. آنها در نیمه اول در کرنرها خطرناک تر بودند. در نیمه دوم آنها یکی دو موقعیت داشتند اما نه زیاد. به نظر می رسید که بازیکنان کاملاً به ایده های مربی خود متقاعد نبودند و نمی دانستند چه باید بکنند.»

کاپلو در مورد صحنه مشکوک عبور توپ لامین یامال از خط دروازه گفت: «این غیرقابل قبول و شرم آور است که لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد در حالی که خاویر تباس ادعا می کند بهترین لیگ دنیا را دارند.»

دیگر خبرها

  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است