Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان موفق به کسب ۷ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی جهان قزاقستان شد.به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رقابت‌های قهرمانی جهان پاراوزنه برداری ۲۰۱۹ با حضور ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان برگزار شد و تیم ملی کشورمان توانست ۷ مدال رنگارنگ(۳طلا، ۳نقره و۱ برنز)  را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج تلاش ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

مدال طلا:

روح اله رستمی در دسته ۸۰ کیلوگرم
سیدحامد صلحی‌پور در دسته ۹۷ کیلوگرم و ارتقا رکورد آسیا
سیامند رحمان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم

مدال نقره:

نادر مرادی در دسته ۷۲ کیلوگرم
علی اکبر غریب‌ شی نماینده وزن ۱۰۷ کیلوگرم
منصور پور میرزایی در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم

مدال برنز:
امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح‌اله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور، سامان رضی، علی‌اکبر غریب‌‌شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، ۹ ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

گفتنی است این دوره از مسابقات پس از برگزاری رقابت‌های تیمی، فردا شنبه ۲۹ تیرماه به پایان می‌رسد.

سیامند رحمان، پاراوزنه بردار پر افتخار ایران، در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم، امروز، با مهار وزنه ۲۶۵   کیلوگرمی موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی نورسلطان شد.

رحمان در حرکت نخست وزنه ۲۵۰ کیلویی را مهار کرد. سپس وزنه ۲۶۵ کیلویی را بالای سر برد و در آخرین حرکت درخواست وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی کرد که از مهار آن انصراف داد.

منصور پورمیرزایی دیگر نماینده کشومان در همین وزن، در اولین حرکت در مهار وزنه کیلویی ۲۳۶ ناکام ماند.  سپس در تلاش دوم خود موفق به مهار این وزنه شد. وی در حرکت سوم وزنه  ۲۵۱ کیلویی را درخواست کرد که موفق به مهار آن نشد و در نهایت با مهار  وزنه ۲۳۶ کیلویی عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره‌ی جهان را از آن خود کرد.در این دسته وزنه برادری از کشور عراق در مکان سوم قرار گرفت.

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح اله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور، سامان رضی  علی اکبر قریب‌‌شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، ۹ ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان که از ۲۱ تیر ماه با حضور ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان آغاز شده بود روز شنبه ۲۹ تیرماه به پایان می رسد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای قهرمانی آسیا که با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز همراه بوده است و رقابتهای دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان ، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجد آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باریتعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابتهای المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

کد خبر 6080518

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد