Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ان ان آ ، خبرگزاری رسمی لبنان، نظامیان بازنشسته که در اعتراض به بندهای قانون بودجه سال جاری در برابر مجلس تحصن کرده بودند، می کوشند وارد ساختمان پارلمان شوند و به نزدیکترین نقطه برای ورود به این محل رسیده اند.

در این میان نیروهای ارتش لبنان بر تدابیر امنیتی افزوده و نیروهای ضد شورش نیز در اطراف پارلمان مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازدحام معترضان به حدی است که موجب بیهوش شدن عده ای از آنان در بین جمعیت شده است.

قانون بودجه ۲۰۱۹ لبنان که از آن تحت عنوان بودجه اصلاحی و ریاضتی ترین بودجه تاریخ این کشور یاد می شود، شامل کاهش حقوق کارمندان دولتی از جمله نظامیان بازنشسته است.

این موضوع اعتراض و اعتصاب اقشار مختلف لبنان از جمله اساتید دانشگاه، نظامیان بازنشسته و کارکنان نهادهای مختلف دولتی را به دنبال داشته است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  داود منظور در سفر به دامغان گفت : برای اولین بار بودجه ۱۴۰۳ دو مرحله‌ای است که بخش اول آن در اسفند ماه اعلام شد  و بخش دوم قانون بودجه که مربوط به جداول و توزیع آن بین دستگاه‌هاست در کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی و تا پایان اردیبهشت ماه ابلاغ می‌شود
داود منظور به افزایش حقوق ۲۰ درصد کارمندان دولت اشاره کرد و گفت تلاش دولت افزایش وضعیت معیشت کارکنان دولت است که بر اساس آن رفاه کارکنان را در پی خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که تورم امسال کاهش پیدا کند و معیشت کارکنان بهبود یابد
وی گفت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲، امسال پرداخت می‌شود و به همین منظور ۲۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست
  • لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • گسترش تبادل آتش میان اسرائیل و حزب‌ا...
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان