Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:00:03 GMT

هر جا مقتدرانه عمل کردیم دشمن عقب نشست

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۰۴۴۸

هر جا مقتدرانه عمل کردیم دشمن عقب نشست

حجت الاسلام محسن طالب‌پور روز جمعه در جمع بسیجیان حوزه‌های سه گانه ناحیه سمیرم در نمازخانه سپاه، اظهار داشت: موضوع نهراسیدن و نترسیدن از دشمن ریشه قرآنی و دینی دارد و رهبر انقلاب نیز بارها به آن اشاره کرده اند.

وی با بیان اینکه همین دو سه ماه قبل بود که گفته شد ناوها وارد خلیج فارس می‌شوند اما دروغی بیش نبود افزود: برخی بزدلان داخلی ترسیدند و تلاش کردند این ترس را به مردم هم منقل کنند غافل از اینکه هر ۲ سال یکبار نیروهای این ناوها باید جابجا شوند و این امری عادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی پس از آن رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگی رخ نخواهد داد و دیدیم که این ناو وارد خلیج فارس نشد و رئیس جمهور آمریکا گفت که قصد جنگ ندارد که در واقع باید گفت او و دولتش عقب نشست.

نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف یکی از ویژگی‌های ولی فقیه را شجاعت و مدیریت در لحظه‌های حساس و خطیر عنوان کرد و گفت: دیدیم که چگونه پهپاد ۳۶۰ میلیاردی آمریکایی‌ها را زدیم و طرف آمریکایی ذلیلانه گفت چه خوب که هواپیمایمان سرنشین نداشت.

وی با اشاره به اینکه این رفتارها و مشابه آن در تاریخ انقلاب و اقتدار ولی فقیه بی سابقه است خاطرنشان کرد: قدرت مدیریت و استعداد رهبری در کنار اجتهاد و عدالت از جمله خصوصیات اصلی ولی فقیه است که امروز شاهدیم رهبری معظم ما این ویژگی را دارند و خواب را از چشم دشمن گرفته اند.

طالب پور در بخشی دیگری با اشاره به حکومت و ولایت اظهار داشت: ۳۰۰ آیه در قرآن مجید حکومتی است و همه در مدینه منوره یعنی جایی که پیامبر ما در آن حکومت اسلامی تشکیل دادند نازل شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آیه ۴۴ سوره مائده تشکیل حکومت دینی برای اجرای احکام اسلامی است بنابراین اگر حکومت شکل نگیرد، احکام خدا و شرع مقدس هم اجرا نمی‌شوند.

وی یکی از مصادیق شکل‌گیری حکومت اسلامی را اقامه سراسری نماز در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: برخی می‌گویند در زمان طاغوت هر کسی دلش می‌خواست به مسجد می‌رفت و دیگری به مراکز فساد و کسی به کسی کاری نداشت.

وی ادامه داد: اما همین عده نمی‌گویند در هیچ مرکز آموزشی و پادگان نظامی دوران سابق، نمازخانه‌ای وجود نداشت و به کسی اجازه خواندن نماز داده نمی‌شد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و استقرار آن بهترین مکان پادگان‌های ما نمازخانه‌های بزرگ و پر از جمعیت جوانان مؤمن و انقلابی هستند.

نماینده ولی فقی در لشکر ۸ نجف اشرف افزود: در تاریخ خوانده ایم که پیامبرانی که مردم همراهیشان کردند حکومت تشکیل دادند و برای اجرای حکم خدا تلاش کردند و امروز ایران مقتدر اسلامی به برکت وجود ولی فقیه شجاع، مدبر و بصیر و مردم انقلابی، اولین حکومت دینی در کل تاریخ است که از ۴۰ سالگی عبور کرده و توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان اثری در استقامت و پیشرفت روزافزونش ندارد.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری سمیرم با افزون بر ۲۲ هزار بسیجی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

/ ‏۶۰۲۶/‏۷۱۴۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سمیرم سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر سه شنبه در اولین نشست ائمه جمعه استان در سال ۱۴۰۳ با محوریت اجرای «طرح نور» که با حضور فرماندهی سپاه قدس استان برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن طرح کشف حجاب را آغاز کرد اما فقط به آن اکتفا نکرد بلکه می‌خواهد ملت را به دورانِ قبل از انقلاب برگرداند اظهار کرد: رهبری فرمودند دشمن با طرح و نقشه جلو آمد، ما هم باید با طرح و نقشه برای مقابله با توطئه دشمن پیش برویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حکومت اسلامی در برابر ناهنجاری‌ها ساکت نخواهد ماند افزود: در آخرین جلسه‌ای که با حضور مسؤولان برگزار شد برای برخورد سلبی با این مسئله تصمیم‌گیری شد و همین برخورد سلبی با برخورد ایجابی همراه است.

امام جمعه رشت با اشاره به حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و بسیج با ائمه جمعه در عرصه میدانی و عملیاتی عنوان کرد: در وهله نخست، به هنجارشکنان تذکر داده شود و نسبت به نصب بنر در سطح شهر هم اقدام شود.

فلاحتی با اشاره به اینکه سگ‌گردانی نیز جرم است و باید تذکر داده شود افزود: برای کشف حجاب، جزای نقدی، بازداشت چند روزه و تعهد پیش‌بینی شده است؛ و پدر و مادر دخترانی که کشف حجاب می‌کنند نیز احضار کنید و به آنان در مورد وضعیت دخترش تذکر دهید.

وی با تاکید بر ضرورت پشتیبانی کردن و روحیه دادن به نیروهای بسیج، انتظامی و سپاه و مردم خوب و مؤمن در این عرصه خاطرنشان کرد: در خطبه‌های نماز جمعه نیز باید از آنان حمایت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از برگزاری اجتماع عظیم با حضور بانوان محجبه استان خبر داد و بیان کرد: خواهرانِ ستاد امر به معروف و خواهران بسیجی و سپاه برای این اجتماع آماده باشند و کسانی را که به اجتماع دعوت می‌کنند باید بشناسند؛ این اجتماع با عنوان پیام‌آوران و مدافعان ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به حوادث اخیر و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: دشمن در طول ۷۵ سال ادعای شکست‌ناپذیری گنبد آهنین را داشت اما ما نشان دادیم که ادعایشان صحت ندارد و امروز می‌توانیم بگوییم که این دوره، طلایی‌ترین دوره از تاریخ اسلام است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در کنار جبهه مقاومت، محکم و مقتدرانه ایستاده است افزود: جمهوری اسلامی به دشمنانِ خود پیام داد که اگر حماقت کنید و بزنید، تل‌آویو را هدف قرار خواهیم داد.

کد خبر 6080065

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت