Web Analytics Made Easy - Statcounter

فواد هاشمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین حادثه رانندگی امروز در مسیر جاده روستایی بوکان به «ترجان» و در نزدیکی روستای «قهرآباد سفلی» و بر اثر برخورد بین یکدستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با یکدستگاه وانت پیکان روی داد که در این سانحه یکی از سرنشینان پژو ۴۰۵ در دم جان باخت و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه هنوز اعلام نشده است اضافه کرد: مصدومان این حادثه بلافاصله با همکاری مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان این شهرستان اعزام شدند که حال یکی از آنها وخیم اعلام شده است.

وی اظهار کرد: دومین حادثه رانندگی امروز نیز در مسیر جاده بوکان به شاهین‌دژ در نزدیک روستای «اوینه‌چی» و بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید به وقوع پیوست.

هاشمی افزود: در این حادثه نیز راننده پراید در دم جان خود را از دست داد و یک نفر از سرنشینان آن نیز مصدوم شد که به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان منتقل شد.

امسال در جاده‌های برون و درون شهری این شهرستان هفت نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع افراد جان‌باخته در تصادفات این شهرستان، چهار نفر در تصادفات درون شهری و سه نفر نیز در محورهای مواصلاتی برون شهری جان خود را از دست داده‌اند.

شهرستان بوکان دارای ۷٨۰ کیلومتر راه مواصلاتی دارد که از این میزان ۶۳۷ کیلومتر را راه‌های روستایی و مابقی را نیز راه‌های اصلی و فرعی تشکیل می‌دهد.

۷۵۱۰/‏۶۱۸۵/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: در ساعت ۱۲:۰۱ دقیقه ظهر امروز، گزارش برخورد دو خودرو سواری و تریلی در کیلومتر ۷۰ محور مشهد - تربت‌ حیدریه به پایگاه امداد و نجات شهدای گرماب اعلام شد که بلافاصله عوامل امدادی با خودرو آمبولانس به محل اعزام شدند.


محمد امانی افزود: پس از رسیدن تیم امدادی و بررسی حادثه مشخص شد که ۶ نفر در این حادثه دچار مصدومیت شده‌ اند و یک نفر به دلیل شدت جراحات در دم فوت کرده است.


وی ادامه داد: مصدومان توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین