Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@10:52:14 GMT

افزایش چشمگیر قدرت موتور در پورشه ۹۱۱ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۰۴۹۲

افزایش چشمگیر قدرت موتور در پورشه ۹۱۱ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، جدیدترین مدل پورشه ۹۱۱ در راه است و به زودی به علاقه‌مندان و طرفداران پورشه عرضه می‌شود. پورشه خودرو جدید خود را هیولایی قدرتمند نامیده و آن را در ۲ مدل ۵۴۰ و ۵۸۰ اسب بخار عرضه کرده است.

اطلاعات منتشر شده از شرکت پورشه حاکی از آن است که ۹۱۱ جدید دارای موتور دوقلوی توربو با ظرفیت ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ لیتر است. مهندسان پورشه در تلاش هستند تا بیش از عرضه رسمی این خودرو قدرت موتور آن را افزایش داده و حتی تا ۶۴۰ اسب بخار برسانند. البته این افزایش قدرت موتور به رشد صعودی قیمت این اتومبیل نسبت به مدل‌های پیشین نیز منتهی شده است به طوریکه پورشه قیمت پایه Porsche 911 Turbo را ۲۰۰۰۰۰ دلار اعلام کرده است.

برخی از طرفداران پورشه قیمت مدل جدید اتومبیل ۹۱۱ را بسیار زیاد دانستند و خواستار اتخاذ تصمیم جدید از سوی مدیران شرکت آلمانی شدند. اما مدیران پورشه چنین قیمتی برای خودرو Porsche 911 Turbo بدون علت و غیرمنطقی ندانستند و گقتند: پورشه همواره رضایت مخاطبان خودرو در نظر دارد و با تلاش شبانه روزی محصولاتی برتر و خاص را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

ویژگی‌های استاندارد پورشه در خودرو ۹۱۱ جدید نیز همانند نسل‌های قبلی این اتومبیل است. اما جززیات موتور دچار تغییرات زیادی شده است. به عنوان مثال بر خلاف نسل قبلی پورشه ۹۱۱ در اتومبیل جدید از جعبه دنده هشت سرعت استفاده شده است. این جعبه دنده با عملکردی فوق‌العاده قدرت موتور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

احتمالا خودرو جدید Porsche 911 Turbo تا پایان سال جاری میلادی در نمایشگاه فرانکفورت معرفی می‌شود و پس از آن طرفداران پورشه می‌توانند حس رانندگی با این خودرو قدرتمند را در خیابان‌ها تجربه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پورشه ۹۱۱ نمایشگاه فرانکفورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، تاکنون هیچ یک از خودروهای سری AMG مرسدس نتوانسته اند سرعت خود را در ۲.۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسانند. اما خودروی پرچمدار جدید شرکت به نام ۲۰۲۵ Mercedes-AMG GT ۶۳ S E که در حاشیه فرمول یک در شانگهای رونمایی شده، چنین قابلیتی را دارد.

سیستم هیبریدی پیشرانش این خودرو شامل یک موتور برقی است که روی محور عقبی قرار گرفته و یک موتور ۴.۰ لیتری V۸ بی توربو AMG در قسمت جلو قرار گرفته که واکنش سریع و قدرت بالا فراهم می کند.

به گفته شرکت سازنده در خودروی کوپه ۲ برخی از فناوری هایی به کار رفته که در خودروهای مسابقه ای هیبریدی Mercedes-AMG PETRONAS F۱ Team وجود دارد. عملکرد GT ۶۳ S E سبب شده تا لقب سریع ترین خودروی این برند را بگیرد. مدیر ارشد اجرایی مرسدسAMG در بیانیه ای نوشت: موتور ۴ لیتریV۸ در کنار عملکرد سیستم هیبریدی سبب شده تا وسیله نقلید به مدل برتر سری خودروهایGT تبدیل شود.

موتور ۴.۰ لیتری V۸ بی توربو AMG و واحد AMG الکتریک درایو در خودروی Mercedes-AMG GT ۶۳ S E ترکیب می شود تا ۸۰۵ اسب بخار و گشتاوری تا ۱۰۴۷ lb-ft تولید کند.

این سیستم تضمین می کند که خودرو در ۲.۷ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برساند. همچنین از لحاظ الکترونیکی حداکثر سرعت آن به ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

سیستم پیش رانش الکتریکی نیز ۲۰۱ اسب بخار قدرت دارد. یک باتری سبک انرژی موتور برقی را تامین می کند. این سیستم در عقب خودرو قرار دارد. موتور برقی به طور مستقیم محور عقبی خودرو را فعال می کند و در نتیجه پیش رانش خودرو را هنگام افزایش سرعت بیشتر می کند. البته موتور برقی قدرت را به چرخ های جلویی نیز منتقل می کند.

کد خبر 6087308 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران
  • شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران / عکس