Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد ۲۴ یک منبع در کاخ سفید در گفتگو با شبکه خبری الحدث عربستان مدعی شد که آمریکا به زودی ویدیوی سرگونی پهپاد ایرانی را منتشر خواهد کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه شب مدعی شد که یک کشتی نظامی این کشور یک پهپاد ایرانی را در تنگه هرمز هدف قرار داده است.

ترامپ که در ابتدای مراسمی در کاخ سفید صحبت می‌کرد، گفت: «پیش از شروع سخنرانی، می‌خواهم همه را در جریان یک حادثه قرار دهم که امروز در تنگه هرمز رخ داد و «یو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس. اس. باکسر» که یک کشتی آبی-خاکی تهاجمی است، در آن مشارکت داشته و طی آن باکسر علیه یک پهپاد ایرانی که تا فاصله بسیار بسیار نزدیکی جلو آمده بود، تقریبا ۱۰۰۰ یارد (۹۱۴ متر) و چندین هشدار برای کنار رفتن را نادیده گرفت و تهدیدی برای کشتی و خدمه کشتی بود، اقدام تدافعی انجام داد. این پهپاد بلافاصله نابود شد.»

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح صبح روز جمعه در واکنش به این ادعای ترامپ اعلام کرد: بر خلاف ادعای واهی و برخاسته از توهم ترامپ، تمامی پهپاد‌های متعلق به جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز از جمله پهپاد مورد نظر رئیس جمهور آمریکا پس از انجام مأموریت شناسایی و کنترل برنامه ریزی شده به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشته اند و هیچگونه گزارشی دال بر مقابله عملیاتی ناو یواس‌اس باکسر امریکایی گزارش نشده است.

«محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران نیز بامداد جمعه با انتشار تصویر نقشه‌ای که فاصله میان ایران و آمریکا را نشان می‌دهد به ادعای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا درباره سرنگونی پهپاد ایرانی واکنش نشان داد. او کمی بعدتر هم در جمع خبرنگاران در نیویورک ادعای ترامپ را تأیید نکرد. منبع: فارس خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کاخ سفید تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده و ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است. با این حال برخی رسانه‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی مشغول ادعای حمله اسرائیل به ایران هستند.

بنابر گزارش تسنیم، هرگونه حمله موشکی یا ایجاد انفجار بزرگ در ایران تا این لحظه قطعاً منتفی است، با این حال برخی رسانه‌ها چند ساعتی است که خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند!

رسانه‌های اصلی رژیم صهیونیستی فعلاً در حال پوشش موضوع احتمال نفوذ پهپاد از لبنان به شمال سرزمین های اشغالی هستند. در آخرین خبر، یکی از این رسانه ها نوشته است که آژیر خطری که به صدا درآمده قطع شده، چرا که اخبار اولیه مبنی بر نفوذ پهپاد از لبنان واقعی نبوده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896915

دیگر خبرها

  • سخنگوی کاخ سفید: بر اساس حدس و گمان نظر نمی‌دهم
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک‌های اسرائیلی به ایران
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک های اسرائیلی به ایران /سی ان ان: ۸ پرواز مسیر خود را تغییر دادند /رویترز: سامانه پدافندی فعال شد
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • ادعای روزنامه اسرائیلی: ۸۴ درصد حملات ایران دفع شد نه ۹۹ %
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره هدف قرار دادن دو پهپاد یمنی