Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر جا مقتدرانه عمل کردیم دشمن عقب نشست
هر جا مقتدرانه عمل کردیم دشمن عقب نشست

اصفهان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف گفت: هر جا مقتدر و شجاعانه عمل کرده و تصمیم گرفته‌ایم، دشمن عقب نشینی کرده است.

حجت الاسلام محسن طالب‌پور روز جمعه در جمع بسیجیان حوزه‌های سه گانه ناحیه سمیرم در نمازخانه سپاه، اظهار داشت: موضوع نهراسیدن و نترسیدن از دشمن ریشه قرآنی و دینی دارد و رهبر انقلاب نیز بارها به آن اشاره کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همین دو سه ماه قبل بود که گفته شد ناوها وارد خلیج فارس می‌شوند اما دروغی بیش نبود افزود: برخی بزدلان داخلی ترسیدند و تلاش کردند این ترس را به مردم هم منقل کنند غافل از اینکه هر ۲ سال یکبار نیروهای این ناوها باید جابجا شوند و این امری عادی بود.

به گفته وی پس از آن رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگی رخ نخواهد داد و دیدیم که این ناو وارد خلیج فارس نشد و رئیس جمهور آمریکا گفت که قصد جنگ ندارد که در واقع باید گفت او و دولتش عقب نشست.

نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف یکی از ویژگی‌های ولی فقیه را شجاعت و مدیریت در لحظه‌های حساس و خطیر عنوان کرد و گفت: دیدیم که چگونه پهپاد ۳۶۰ میلیاردی آمریکایی‌ها را زدیم و طرف آمریکایی ذلیلانه گفت چه خوب که هواپیمایمان سرنشین نداشت.

وی با اشاره به اینکه این رفتارها و مشابه آن در تاریخ انقلاب و اقتدار ولی فقیه بی سابقه است خاطرنشان کرد: قدرت مدیریت و استعداد رهبری در کنار اجتهاد و عدالت از جمله خصوصیات اصلی ولی فقیه است که امروز شاهدیم رهبری معظم ما این ویژگی را دارند و خواب را از چشم دشمن گرفته اند.

طالب پور در بخشی دیگری با اشاره به حکومت و ولایت اظهار داشت: ۳۰۰ آیه در قرآن مجید حکومتی است و همه در مدینه منوره یعنی جایی که پیامبر ما در آن حکومت اسلامی تشکیل دادند نازل شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آیه ۴۴ سوره مائده تشکیل حکومت دینی برای اجرای احکام اسلامی است بنابراین اگر حکومت شکل نگیرد، احکام خدا و شرع مقدس هم اجرا نمی‌شوند.

وی یکی از مصادیق شکل‌گیری حکومت اسلامی را اقامه سراسری نماز در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: برخی می‌گویند در زمان طاغوت هر کسی دلش می‌خواست به مسجد می‌رفت و دیگری به مراکز فساد و کسی به کسی کاری نداشت.

وی ادامه داد: اما همین عده نمی‌گویند در هیچ مرکز آموزشی و پادگان نظامی دوران سابق، نمازخانه‌ای وجود نداشت و به کسی اجازه خواندن نماز داده نمی‌شد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و استقرار آن بهترین مکان پادگان‌های ما نمازخانه‌های بزرگ و پر از جمعیت جوانان مؤمن و انقلابی هستند.

نماینده ولی فقی در لشکر ۸ نجف اشرف افزود: در تاریخ خوانده ایم که پیامبرانی که مردم همراهیشان کردند حکومت تشکیل دادند و برای اجرای حکم خدا تلاش کردند و امروز ایران مقتدر اسلامی به برکت وجود ولی فقیه شجاع، مدبر و بصیر و مردم انقلابی، اولین حکومت دینی در کل تاریخ است که از ۴۰ سالگی عبور کرده و توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان اثری در استقامت و پیشرفت روزافزونش ندارد.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری سمیرم با افزون بر ۲۲ هزار بسیجی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سمیرم ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حق‌طلب: مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ پاسدار احمد حق‌طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور در گفت‌وگویی درباره اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات پیروزمندانه "وعده صادق" مبنی بر حمله به تأسیسات هسته‌ای کشور اظهار کرد: این تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال‌های قبل رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر تهدید ، نسبت به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته‌ای کشور مبادرت ورزیده است.

وی افزود: هرچند بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته‌ای پرهیز داده شده‌اند ؛ در عین حال جمهوری اسلامی ایران همواره و از همان ابتدا آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته است .

سردار حق طلب با اشاره به اینکه اخیراً رژیم صهیونیستی در یک اقدام جنایتکارانه با حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه همه قوانین و مقررات بین‌المللی را زیر پا گذاشت، تصور نمی رفت مجددا در اقدام مذبوحانه دیگری بخواهد تهدید حمله مراکز هسته‌ای کشورمان را مطرح کند،بیان داشت: به لطف الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و تلاش فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و تاسیسات هسته‌ای کشورمان در سرزمین پهناور ایران ، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها ،دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی علیه مراکز و تاسیسات هسته‌ای ما انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش ما مواجه و برای مقابله به مثل با سلاح‌های پیشرفته مراکز هسته‌ای رژیم مورد تهاجم و عملیات قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: " اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد."

سردار حق طلب با تاکید بر اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر دوره بزن و در رو گذشته است، گفت: اگر رژیم صهیونیستی اقدام تجاوزکارانه ای علیه ایران انجام دهد ، نوع پاسخ با تدبیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و آنها مطمئن باشند ضربه‌ای که از نیروهای مسلح دریافت می‌کنند به مانند عملیات "وعده صادق " در تاریخ یادگار خواهد ماند.

وی در پایان تصریح کرد: به مردم عزیز و شریف ایران اطمینان می‌دهیم ، فرزندان انقلابی شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش غیور و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و همچنین سایر نیروهای نظامی ، انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی کشور با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین ابزارها و تجهیزات پیشرفته حفاظتی و امنیتی از تاسیسات مراکز و مجتمع‌های هسته‌ای کشور حفاظت و صیانت می‌کنند ، لذا مراکز هسته‌ای کشورمان در امنیت کامل است .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی شده و دستمان روی شلیک ماشه است
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند
  • سردار حق‌طلب: مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی واطلاعات لازم در اختیار ماست
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • موشک‌هایی که با زنان و کودکان کاری نداشت
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد