Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:14:20 GMT

بینی سیامک نعمتی خون آمد؛ بازی تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۰۶۷۶

بینی سیامک نعمتی خون آمد؛ بازی تمام شد

تقابل بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر در آخرین روز کمپ کارتپه با تساوی بدون در یک جدال پربرخورد خاتمه یافت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه کالدرون بابت تاخیر حریف تدارکاتی اعلام کرد با آنها دیدار بازی نخواهد کرد، بازیکنانش را به دو تیم تقسیم کرد و دیداری تدارکاتی با حضور داور ترک برگزار کرد.

 


نیمه اول این دیدار با واکنش‌های دیدنی بوژیدار رادوشوویچ و مقاومت او برابر حملات بازیکن رقیب با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم اما بازی بین آنها با خشونت بیشتری همراه شد و در نهایت علیرضا بیرانوند نقش اول این بازی را ایفا کرد. او در یک صحنه ابتدا مانع از گل شدن توپ چیپ مهدی ترابی شد و در صحنه دیگر بازی نیز برابر پنالتی علی علیپور قرار گرفت و مانع از گل شدن آن شد.

 


در ثانیه‌های پایانی بازی اما اتفاق تلخی رخ داد و مهدی شریفی با تکل خشن خود باعث مصدومیت سیامک نعمتی شد. درگیری برای تصاحب توپ با تکل شریفی و برخورد با بینی سیامک نعمتی، صورت این بازیکن را غرق در خون کرد. نعمتی که به شدت از این موضوع گلایه داشت، اعتراض تندی به هم‌تیمی‌اش داشت و در ادامه نیز داور ثانیه‌هایی مانع به پایان بازی، سوت آن را نواخت.

 

 


کادرپزشکی بلافاصله بالای سر نعمتی حاضر شد و مراحل درمانی این بازیکن را برعهده گرفت و این در حالی است که آمبولانس نیز در محل مستقر شده است. وحید امیری نیز دیگر بازیکنی بود که در این بازی دچار مصدومیت شد و از زمین خارج شد و وضعیت او نامشخص است.


سیدجلال حسینی تنها بازیکنی بود که در این دیدار تدارکاتی به میدان نرفت و تمرینات خود را در کنار زمین دنبال کرد.

سیامک نعمتی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیامک نعمتی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.
بازی دوستانه امروز آبی‌پوشان مقابل آریو اسلامشهر پشت در های بسته برگزار خواهد شد.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 6087269

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید