Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:32:12 GMT

سومین جشنواره خیریه غذا در بهشت نیشابور

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۰۶۸۵

سومین جشنواره خیریه غذا در بهشت نیشابور

سومین جشنواره غذا در موسسه توانبخشی "بهشت نیشابور" با هدف پیشگیری و آگاهی از عوارض ژنتیک برگزار شد.

صدیقه صبریان مدیر عامل مرکز توانبخشی بهشت نیشابور، در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، گفت:با توجه به اینکه هزینه نگه‌داری یک کودک معلول بسیار بالاست سعی کردیم تا زمینه یک سری مشارکت‌ها را فراهم کنیم که یکی از آن‌ها برگزاری سومین جشنواره غذا با شعار "بیا دریا شویم" بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: سومین دوره جشنواره غذا با استقبال بی‌نظیری رو به رو شد، غذاهایی که برای سه روز پیش‌بینی شده بود در یک شب به فروش رسید. سازمان‌های شهرداری، آتش‌نشانی و علوم پزشکی کمک شایانی در برگزای این جشنواره کردند.

صبریان افزود: هدف اصلی برپایی این جشنواره، آشنایی مردم به خصوص افراد متاهل با علم ژنتیک است. از زبده‌ترین متخصصان ژنتیک دعوت به عمل آمده تا در این امر به ما یاری رسانند مانند دکتر عظیمی‌نژاد که در این سه روز کنار ما بودند. مشاوره قبل، حین و بعد از بارداری از ویزیت‌هایی است که در این مکان به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: بسیاری از کودکان بستری در این مکان به علت مشکلات مالی خانواده‌ها رها شدند.

گفتنی است که این مرکز توانبخشی کودکان معلول زیر ۱۴سال از سال۱۳۸۰تحت نظر اداره بهزیستی شروع به کار کرده و هم‌اکنون میزبان ۹۰ کودک معلول و بی‌سرپرست است. این جشنواره از روز 26 تیرماه برپا شده و امشب به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آتش نشانی خانواده شهرداری علوم پزشکی مشکلات مالی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور